• 03.12.12, 11:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Prismas alustab ID-kaardi põhise kliendikaardiga

Prisma Peremarket alustab ID-kaardi põhise püsikliendiprogrammiga, millega klientidel on võimalik ostudelt koguda kuni 5% boonust.
Esimese toidukauplusteketina alustab Prisma ID-kaardi põhise püsikliendiprogrammiga, millega liitumine on kõikidele soovijatele tasuta. Prisma tegevdirektor Janne Lihavainen kommenteeris, et nad on teinud programmi, mida on klientidel väga lihtne kasutada ja millega on võimalik koguda Eesti jaeturul kõige kõrgemat boonusprotsenti.
"Samuti oleme suurtest jaekettidest esimene, kes ei pea vajalikus toota veel ühte plastikkaarti kliendi rahakoti vahele, vaid kasutame ID-kaarti, mis peaks tänaseks olema juba kõikidel Eestis elavatel inimestel olemas," lisas Lihavainen.
Prisma boonusprogramm Prisma Konto võimaldab saada ostudelt tagasi boonusraha vahemikus 0,5% kuni 5%. Mida suuremad on igakuised ostud Prismast, seda suurem on ka tagastatav boonus, mis arvutatakse igakuises ostusummast. Boonuse arvestamine toimub iga kalendrikuu eest eraldi. Boonuspunktid, mida saab kasutada kõikides Prisma kauplustes ostude eest tasumisel, kantakse kliendi kontole hiljemalt iga uue kalendrikuu kolmandaks kuupäevaks. Üks Prisma boonuspunkt võrdub rahalises vääringus ühe euroga.
"Konto on oma ülesehituselt sarnane Soome S-Etukorttiga," lisas Lihavainen. "Küll aga on boonustasemed Eestis oluliselt kliendisõbralikumad. Kõrgemale boonustasemele jõuab märksa väiksemate igakuiste ostudega."
Kontoga saavad liituda kõik täisealised isikud, kes omavad ID-kaarti. Soovi korral saavad ühe perekonna täisealised liikmed ka oma igakuised ostud kokku liita ja koguda boonust ühiselt.
Prisma kodulehel saavad kliendid jälgida oma oste, kogutud boonust ning samuti oma boonustaset.
Prisma Peremarket on Eesti ainus suur jaekett, kes pole oma tegevuse ajal maksnud dividende Eestist väljapoole, vaid investeerinud varasemate aastate kasumi oma tegevuse arendamisse Eestis.

Seotud lood

Uudised
  • 06.02.13, 15:04
Prisma: jaekampaaniate edu tagab „sekretäri test”
Kui tahta kindel olla, et kampaania ka tegelikult hästi vastu võetakse, peab see läbima nn sekretäri testi, rääkis Prisma turundus- ja kommunikatsioonidirektor Kadri Lainas.
Uudised
  • 19.12.12, 12:05
Prisma püsikliendiprogrammiga  liitus kahe nädalaga 50 000 inimest
Prisma ID-kaardi põhine püsikliendiprogrammiga on esimese kahe nädalaga liitunud 50 000 inimest, kes on sooritanud Prisma kauplustes 115 000 ostu.
Uudised
  • 04.12.12, 11:55
Lihavainen: lõime püsikliendiprogrammi klientide soovil
Prisma Peremarket võttis kasutusele ID-kaardi põhise püsikliendiprogrammi.
Uudised
  • 23.08.11, 14:15
Statoil: ID-kaart sobib kliendikaardiks kohalikule väikekaupmehele
ID-kaardi rakendamine kliendikaardina sobib kohalikele ettevõtetele ning väikekaupmeestele, samas kui rahvusvahelised kontsernid ja monopoolseted ettevõtted sellest kasu ei saa, rääkis Eesti Statoili kontseptsioonijuht Kai Realo tänasel Äripäeva seminaril „Kuidas näpujälg ja ID-kaart edendavad kaubandust?“.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.24, 17:24
Pilvepõhiseid ärijuhtimissüsteemid on paindlikud ja kulusäästlikud
Ärijuhtimissüsteemid (ERP, ettevõtte ressursside planeerimine) on viimastel aastatel oluliselt muutunud. Muutuste peamine suund on see, et ettevõtete individuaalselt kohandatud süsteemid asendatakse üha enam pilvepõhiste ERP-lahendustega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele