Baltika grupi müügitulud ulatusid möödunud aastal 56,4 mln euroni, kasvades aasta varasemaga võrreldes 5% võrra.
Baltika detsembri konsolideeritud jaemüük ulatus 5,6 mln euroni, mis on 10% enam, kui eelmise aasta samal perioodil ning mis saavutati 7% väiksema müügipinnaga, teatas ettevõte börsile. Jaesüsteemi müügiefektiivsus (müük/m²) kasvas detsembris 16%.
Müügikasvud saavutati Lätis (+18%), Eestis (+17%) ja Leedus (+13%), müügid vähenesid Venemaal (-3%) ning Ukrainas (-3%).
Võrreldavate poodide müük ruutmeetrile kasvas detsembris 12%, sealhulgas kasvas Läti 19%, Leedu 14%, Venemaa 12%, Eesti 9% ja Ukraina 6%. Kohalikus valuutas suurenes võrreldavate poodide müük Venemaal 9% ning Ukrainas 5% võrreldes eelmise aasta detsembriga.
Hulgimüük suurenes eelmise aasta detsembriga võrreldes 31%.
Müük detsembris, võrreldes 2011. detsembriga
Jaemüük 5,6 mln eur (+10%)Hulgimüük 249 000 eur (+31%)Muu 28 000 (-60%)Kokku 5,7 (+10%)
Baltikal oli detsembri lõpu seisuga 113 kauplust müügipinnaga 22 210 m².
12 kuu kokkuvõttes ulatusid Grupi müügitulud 56 329 tuhande euroni, kasvades eelmise aastaga võrreldes 5%, sealhulgas jaemüük oli kokku 52 656 tuhat eurot (+5%) ja hulgimüük 2 906 tuhat eurot (+8%).
Jaesüsteemi 12 kuu müügiefektiivsus kasvas eelmise aastaga võrreldes 14%.
Müügiefektiivsus (müük/m²) 12k 2012
Läti 20%Venemaa 15%Eesti 10%Leedu 10%Ukraina 6%Kokku 14%
Seotud lood
Baltika sõlmis täna lepingud Bastion kaubamärgi ostmiseks ning Bastioni kaubamärgiga opereerivate jaekaupluste omandamiseks.
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.