Baltika sõlmis täna lepingud Bastion kaubamärgi ostmiseks ning Bastioni kaubamärgiga opereerivate jaekaupluste omandamiseks.
Indrek Stahli ja Merike Pääro loodud Bastion on asutatud 1987. aastal, ta on Eesti moebränd oma 10 kauplusega, ettevõtte käive ulatus eelmisel aastal 1,4 miljoni euroni.
Kuus Bastioni jaekauplust Eestis võtab OÜ-lt Bastion üle Baltika tütarettevõte OÜ Baltman alates 1. detsembrist. Ühe kaupluse Lätis võtab üle Baltika tütarettevõte SIA Baltika Latvija alates 14. detsembrist.
Baltika omab täna Montoni, Mosaici, Baltmani ja Ivo Nikkolo kaubamärke ning Bastioni lisandumine brändiportfelli võimaldab laiendada kliendi sihtrühma, pakkuda laiemat tootevalikut ja suurendada turuosa Baltimaades, teatas ettevõte börsile.
Baltika juhatuse esimehe Meelis Milderi ja Bastioni Indrek Stahli kokkuleppel tehingu hinda ei avalikustata. Tehing ei ole käsitletav olulise osaluse omandamisena Tallinna börsi reglemendi osa "Nõuded emitentidele" tähenduses ega avalda olulist mõju Baltika grupi tegevusele, kinnitas firma.
Baltika teatel pole tehing käsitletav tehinguna seotud isikuga. Samuti pole Baltika juhatuse ja nõukogu liikmed tehingust muul viisil isiklikult huvitatud.
Seotud lood
Bastion teatas täna, et müüb kaubamärgi ja jaekapluste opereerimisõigused Batlikale. Bastioni asutaja ja omaniku Indrek Stahli sõnul langetas kaine mõistus lõpuks selle raske otsuse.
Baltika juhi Meelis Milderi sõnul suurendab Rootsi rõivaketi H&M tulek Eesti turule ka nende müüki.
Baltika grupi müügitulud ulatusid möödunud aastal 56,4 mln euroni, kasvades aasta varasemaga võrreldes 5% võrra.
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.