Baltika sõlmis täna lepingud Bastion kaubamärgi ostmiseks ning Bastioni kaubamärgiga opereerivate jaekaupluste omandamiseks.
Indrek Stahli ja Merike Pääro loodud Bastion on asutatud 1987. aastal, ta on Eesti moebränd oma 10 kauplusega, ettevõtte käive ulatus eelmisel aastal 1,4 miljoni euroni.
Kuus Bastioni jaekauplust Eestis võtab OÜ-lt Bastion üle Baltika tütarettevõte OÜ Baltman alates 1. detsembrist. Ühe kaupluse Lätis võtab üle Baltika tütarettevõte SIA Baltika Latvija alates 14. detsembrist.
Baltika omab täna Montoni, Mosaici, Baltmani ja Ivo Nikkolo kaubamärke ning Bastioni lisandumine brändiportfelli võimaldab laiendada kliendi sihtrühma, pakkuda laiemat tootevalikut ja suurendada turuosa Baltimaades, teatas ettevõte börsile.
Baltika juhatuse esimehe Meelis Milderi ja Bastioni Indrek Stahli kokkuleppel tehingu hinda ei avalikustata. Tehing ei ole käsitletav olulise osaluse omandamisena Tallinna börsi reglemendi osa "Nõuded emitentidele" tähenduses ega avalda olulist mõju Baltika grupi tegevusele, kinnitas firma.
Baltika teatel pole tehing käsitletav tehinguna seotud isikuga. Samuti pole Baltika juhatuse ja nõukogu liikmed tehingust muul viisil isiklikult huvitatud.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!