• 09.01.13, 09:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Cherry kasvatas käibe kahekordseks

Läinud aastal kasvas Baltikumi juhtiva e-kaubandusettevõtte Cherry Media grupi müügikäive kolmes riigis kokku 27,5 miljoni euroni.
„2012 oli Cherry jaoks pöörase kasvu, aga ka kiire muutumise ja õppimise aasta,“ kommenteeris tulemust Cherry Eesti tegevjuht Priit Tomp.
Kasvumootoriteks olid Tompi sõnul peamiselt reisie ja kaupade pakkumised. Eelmisel aastal müüs Cherry näiteks soojamaareise Türki ja mujale ühetkokku enam kui 3000-le inimesele Eestis, Lätis ja Leedus.
Ettevõte püstitas igakuiseid müügikäibe rekordeid suisa viiel kuul läinud aastal, mille käigus sooritasid kliendid kokku 1,4 miljonit ostu.
„2013 aasta esmasteks väljakutseteks on jaotusvõrgu ja klienditeeninduse uuele tasemele viimine ning laiemalt oma juhtpositsiooni kinnistamine. Seda plaanime teha läbi reisi- ning kaubamüügi kasvatamise,“ rääkis Tomp tulevikuplaanidest.
Tomp ei välista ka täiesti uute ärisuundade lisandumist. Ta rõhutab, et on oluline viia e-kaubandus just nende inimesteni, kes pole sellega veel oluliselt kokku puutunud.
„Soovime, et e-kaubanduse mõiste muutuks Eestis sünonüümiks soodsale, kvaliteetsele ja mugavale ostu- ning müügikogemusele. Uuringud näitavad, et Eestis on regulaarseid netis ostlejaid vaid 20% - meie eesmärk on seda numbrit kasvatama hakata,“ kõneles Tomp suuremast sihist.
2012. aastal avas ettevõte 10 esinduskauplust ning väljastuspunkti üle Baltikumi. Tallinnas asuvat Rotermanni kaubamaja ja Cherry kontorit külastati aasta jooksul kaupade kättesaamiseks rohkem kui 82 000 korda.
 
 

Seotud lood

Uudised
  • 30.05.16, 23:37
Läti ettevõtja: Cherry tegi neli suurt viga
Läinud nädalal lõpetas sooduskupongide vahendaja Cherry Media tegevuse Eestis, Lätis ja Leedus. Läti ettevõtja Normunds Bergs, kes oli algusaegadel Läti Cherry osanik, loetles Läti rahvusringhäälingule üles vead, mis võisid tema hinnangul ettevõttele saatuslikuks saada.
Uudised
  • 09.01.13, 15:47
CrazyDeal: kasvasime kolm korda
Sooduspakkumisi tegeva netikeskkonna CrazyDeali juhi Keith Piibemanni sõnul kasvas nende ettevõtte möödunud aastal kolm korda.
Uudised
  • 22.04.13, 10:35
E-ostude kasv sunnib leidma uusi lahendusi logistikas
E-poodlemises on toimunud märkimisväärne kasv. Pakkide klientideni toimetamine sunnib ka logistikaettevõtteid uusi lahendusi otsima.
Uudised
  • 09.01.13, 09:02
Cherry: oleme hübriid
Sotsiaalseid ostukeskkondi opereeriva ettevõtte Cherry Media ärijuht Martin Kõiv ütlev, et Cherry näol on tegemist hübriidiga online-reisibüroost, e-poest ja traditsioonilises mõttes voucheriportaalist ning lisaks on tekkimas ka traditsioonilist jaekaubandust meenutav pool.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:32
Jaekaubanduse järgmine arenguhüpe ‒ tulevik on kassavabade poodide päralt
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele