Chilli Deals OÜ tegevjuht Martin Aigro prognoosib tänavu chilli.ee mahtude kasvamist vähemalt 60-70%.
"Oleme teinud suuri investeeringuid, tagamaks soovitud kasv 2013. aastal," märkis ta.
"2012. aastal kasvas vautšerite müügikäive võrreldes aasta varasemaga kümnekordselt. Chilli.ee on 2012. aastal konkurentsiredelil tugevalt tõusnud. Seda eelkõige tänu kliendisõbralikule suhtumisele, turu stabiliseerumisele ja mahtude kasvatamisele," märkis ta.
"Kui 2011. aasta alguses oli Chilli.ee turuosa alla 1%, siis viimased kvartalid on see stabiilselt 20-25% piirimail," lisas Aigro.
Kõige enam soetatakse chilli.ee portaalis Aigro sõnul erinevaid meelelahutuse ja restoranidega seotud pakkumisi. Suurenema on hakanud ka trend erinevate toodete soetamise osas ja seetõttu avas Chilli Aigro kinnitusel esinduspoe 2012. aasta novembris.
Seotud lood
Sooduspakkumisi tegeva netikeskkonna CrazyDeali juhi Keith Piibemanni sõnul kasvas nende ettevõtte möödunud aastal kolm korda.
Läinud aastal kasvas Baltikumi juhtiva e-kaubandusettevõtte Cherry Media grupi müügikäive kolmes riigis kokku 27,5 miljoni euroni.
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.