Peugeot kahesaja seeriast pärinev sõiduauto Peugeot 208 tõusis 2012. aasta detsembris Euroopas B-segmendi sõiduautode edetabeli tippu.
Detsembris osteti Euroopas 19 400 Peugeot 208 mudelit, moodustades 7,8 protsenti B-segmendi turust, mis omakorda hõivab kogu sõiduautode turust 30 protsenti. Peugeot 208 edestas sõiduautode Renault CLIO 4 ja Volkswagen POLO turuosad.
Väikeautot Peugeot 208 on lühikese aja jooksul tunnustatud mitmes Euroopa riigis: Horvaatias, Hispaanias, Iirimaal, Ühendkuningriigis ja Itaalias. Ka Eestis võitis Peugeot 208 rahva südamed ning sai rahva lemmikauto 2013 tiitli.
Seotud lood
Uute autode müük Euroopas on tegemas ränka vähikäiku: mulluste müüginumbritega samal tasemel oldi viimast korda 1995. aastal, edastab autotootjaid ühendav assotsiatsioon ACEA.
Möödunud aastal kasvas Eestis uute autode müük 12,5% võrra, ulatudes 17 267 autoni. Auto Müügi- ja Teenindusettevõtete Liidu juhi Arno Sillati hinnangul on veel kasvuruumi.
Peugeot´ esindus Auto Forte plaanib alanud aastal turust kiiremini kasvada ning müüa mullusest neljandiku võrra enam autosid.
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.