Peugeot´ esindus Auto Forte plaanib alanud aastal turust kiiremini kasvada ning müüa mullusest neljandiku võrra enam autosid.
2012. aastal registreeriti Eestis 19 588 sõiduautot, neist 1147 Peugeot´d.
"Selle numbriga oleme tagasi 2005. aasta tasemel. See, aga näitab, et turul on kasvu potentsiaali, kuna 2006. aastal müüdi üle 25 000 uue sõiduauto," kommenteeris Auto Forte juht Raido Toonekurg mulluseid numbreid.
Kui automüügiturule oodatakse tema sõnul 10% suurust kasvu, siis Auto Forte planeerib 25% suurust müügi kerkimist.
"Turust kiiremat kasvu näeme läbi töö suurklientidega," selgitas Toonekurg
Erakliendi turul on tema sõnul praegu probleemiks liisingu saamine. "Oleme ma finantspartneriga välja töötanud lahenduse, kus teatud mudelite puhul saame garanteerida liisingu," lisas ta.
Aasta lõpus uuendas ka Auto Forte Peugeot keskuse vastavalt Automobiles Peugeot väljatöötatud uutele standarditele. Uuenduse järgselt on Sikupilllis asuv Peugeot esindus 100% autotootja kõige kõrgematele „Blue Box“ normidele vastav keskus.
Auto Forte juhi Raido Toonekure sõnul toetab uus keskuse väljanägemine selgelt Peugeot sloganit „Emotion and Motion“ ehk pakkuda kliendile autoga liikumisele lisaks ka emotsiooni. Tumesinisel taustal pääseb eriti hästi esile hõbedane lõvi ning tema küünejäljed, mida sümboliseerivad autokeskuse nurkadel olevad 3 triipu. Toonekurg lisab et uuendatud keskus loob soodsa pinnase autode müügi suurendamiseks ning klientide rõõmsamaks teenindamiseks.
Keskuse uuendusse investeeris Auto Forte umbes 60 000 eurot.
Seotud lood
Kui Eesti automüük kasvas mullu ja suureneb müüjate ootustel ka tänavu, siis Euroopale terendab langus.
Peugeot kahesaja seeriast pärinev sõiduauto Peugeot 208 tõusis 2012. aasta detsembris Euroopas B-segmendi sõiduautode edetabeli tippu.
Eelmisel aastal Eestis registreeritud 923 uut Subarut tähistab nelikveoliste sõidukite tootja jaoks kõigi aegade parimat müügitulemust.
Eesti suurima autode jaemüüja Amservi tegevdirektori Mart Mägi sõnul on kolmandas kvartalis automüügi kasv natuke aeglustunud, kuid ootus paranemisele on tänu kasvavale eraisikute huvi tõusule olemas.
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.