• 14.03.13, 14:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

BMW sõlmis Eesti firmaga lepingu 

BMW sõlmis koostöölepingu Eesti tehnoloogiaarendusfirmaga NOW! Innovations, mis pakub ülemaailmset mobiilimaksete ja arvelduste lahendust.
Tänu lepingule muutus BMW tehnoloogiaarendusfirma strateegiliseks partneriks. „Nutitelefonide, rakenduste ja platvormide ajastul oleme lummatud võimalusest parandada kõikide autojuhtide igapäevaelu,“ kommenteeris NOW! Innovations juht Üllar Jaaksoo.
NOW! makseteenus aitab BMW ParkNow programmi kasutavatel autoomanikel tulevikus kiiresti makseid sooritada. ParkNow on elektrooniline mobiilse parkimise teenus, mis võimaldab kasutajatel reserveerida ja maksta parkimiskoha eest ette. Jaaksoo sõnul on neil tänu BMW-le neil suurem võimalus üleminna analoogse parkimisest digitaalse parkimise peale.
NOW! Innovationsi nõukogu esimees Heidi Kakko usub, et koostöö BMWga on täiesti ettevõttele uus perspektiiv. „See aitab veel kiiremini ja veelgi ambitsioonikamalt rahvusvahelistel turgudel kasvada,“ lausus Kakko.
Kakko ootab põnevusega, et saaks tulevikus näha veel teisi Eesti IT-frimasid, kes ühinevad ülemaailmse mobiilmakseturuga, nagu on seda teinud Erply ja Fortumo.
Hea teada:
NOW! mobiilimaksed ja arvelduslahendused töötavad kolmel kontinendil ja kaheksas riigis. Ettevõte on välja töötanud paindliku ning lihtsa arvete tasumisega parkimisteenuse.
Mis on ParkNow?
ParkNow on elektrooniline mobiilse parkimise teenus, mis võimaldab kasutajatel broneerida endale sobiv parkimiskoht ja ühtlasi ka tasuda koha eest. Programm otsib võimalikult odava parkimiskoha, võttes arvesse juhi eelistusi. Programm on saadaval iPhone'ile ja Android nutitelefonile. Praegu on teenust võimalik kasutada San Franciscos.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele