• 15.03.13, 12:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kristiine keskusesse tuleb Eesti esimene Desiguali kauplus

Maailma ühe isikupärasema rõivabrändi D-shop by Desigual esimene esinduskauplus Eestis avab pidulikult uksed täna, 15. märtsil Kristiine keskuses. 
“Desiguali kaupluse näol on hea võimalus laiendada Kristiine keskuse moevalikut,” ütles keskuse turundusjuht Kristi Seppel.
Desigual kaubamärgi maaletooja, Põldma Kaubanduse turundusjuhi Kaidi Laeva sõnul toimub tänaõhtusel avamispeol moelavastus, kus publikule näidatakse uut kollektsiooni ja muusikat mängub moeikoon Heidy Purga.
Desigual on Hispaania vabaajarõivaste bränd, mida iseloomustavad moedisaini julgus, isikupärasus ja erksus.
Desigual kaubamärgil on rohkem kui 200 esinduspoodi üle maailma. Eesti saab 73. riigiks, kuhu Desiguali kaubamärk laieneb.
Kristiine keskus on piirkonna populaarseim naiste- ja meesteriiete ostukoht – 17% tarbijatest ostab riideid just sealt.
TNS Emori uuringu kohaselt tõusis 2012. aastal Kristiine Keskus populaarseimaks piirkonna kaubanduskeskuseks: kokku ostab sealt toidu- või tööstuskaupu 28% Tallinna või Harjumaa elanikest.

Seotud lood

Uudised
  • 14.11.12, 11:59
Emor: Kristiine Keskus on sagedamini külastatavaid kaubanduskeskusi
Kõige laiema kliendibaasiga kaubanduskeskus on Kristiine Keskus: 28% Tallinna ja Harjumaa elanikest on viimase kahe kuu jooksul just sealt toidu- või tööstuskaupu ostnud, selgub värskest TNS Emori kaubanduskeskuste uuringust.
Uudised
  • 10.01.12, 13:30
Kristiine Keskuse poodide käive kasvas mullu 41%
Tallinnas asuva Kristiine Keskuse 170 rentniku käive kasvas mullu aasta varasemaga võrreldes 41 protsenti.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele