Hea teeninduse kuu raames enim kiidetud Maxima XX kauplus on olnud juba viis aastat ettevõttele uhkuseks.
Lehtmäe sõnul andsid nad eelmisel aastal 100 hulka pääsenud kauplustele võimaluse kollektiiviga midagi ühiselt ette võtta. „Üks kauplus korraldas kollektiiviga reisi Soome ja teise kaupluse personal külastas kontserti,“ tõi Lehmäe näite preemiast.
„Kindlasti kommunikeerime ettevõtte sees Hea Teeninduse kuu kampaania resultaate, täname tunnustuse saanud kauplusi ja toome neid teistele eeskujuks,“ sõnas Lehtmäe. Lisades, et kaupluse edukus sünnib koostöös ja ühtsustundest. „Hea teeninduse aluseks on kokkuhoidev kollektiiv, hea sisekliima ja rahulolevad kliendid,“ kinnistas Lehtmäe.
Maxima osaleb Hea teeninduse kuu kampaanias juba teist aastat.
Eile avaldatud Hea teeninduse kuu enim kiidetud ettevõtete TOP 10, kus Maxima sai esimese koha ja 8 koha.
Seotud lood
Elektroonikamüügi valdkond eeldab klienditeenindajatelt rohkem eelteadmisi, keerukate toodete tundmisi ja uute trendidega kursis olemist kommenteerib Sandman Grupi AS turundusjuht Kaili Nikkinen.
Hea teeninduse kuu raames kogusid teenindusettevõtted tagasisidet oma teenindajate kohta.
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.