Kupongiäri Cherry.ee tegevjuhi Priit Tompi sõnul on logistika ettevõttele uus valdkond, kuid klientide teenindamiseks otsitakse uusi võimalusi. Cherry avas esinduskaupluse Rotermanni kvartalis, et suhtlus kliendiga nende kontrolli all oleks.
Cherry soovib arendada logistikat seeläbi, et tarnitakse partnerite kaudu kaup kliendile kohale samal päeval, et vähendada tarneaegu. "Hetkel on see siiski veel ideetasandil, mis võib saada reaalsuseks aasta jooksul, kuid konkreetset ajakava paigas pole," selgitas Tromp, kuidas edeneb ettevõtte kulleriteenuse juurutamine.
Täna toimetab ettevõte nende veebipoest ostetu kundele kätte SmartPOSTi pakiautomaatide teenustega. "Oma väljastuspunkti otsustasime avada peamiselt seetõttu, et kliendikogemus oleks meie kontrolli all. Logistika on meie jaoks veel suhteliselt värske valdkond, arenguruumi jagub ja kindlasti plaanime tekitada juurde kohaletoimetamisviise, mis Cherryst ostmise kasutajale võimalikult valutuks muudaks," selgitas ta.
Kõigil B2C (ärilt-kliendile) teenuseid pakkuvatel logistikaettevõtetel tasuks tema hinnangul panna pea tööle, kuidas pakkuda just e-kaubanduse ettevõtetele sobivaid lahendusi pakkuda, nende ärispetsiifikast lähtuvalt. "Näiteks arvestades tõsiasja, et e-poest ostes võib kuller olla ainsaks näost näkku kontaktiks lõpptarbijaga ja pakkuda lahendusi, võiksid logistikafirmad mõelda, kuidas seda kogemust võimalikult e-poe brändiga sobituvaks muuta," leidis ta.
Tema sõnul ostavad inimesed üha altimalt internetist ning tema hinnangul on e-kaubanduse osakaal Eestis Lääne-Euroopaga võrreldes ebaproportsionaalselt väike.
Autor: Mariliis Pinn, Rivo Sarapik
Seotud lood
Läinud nädalal lõpetas sooduskupongide vahendaja Cherry Media tegevuse Eestis, Lätis ja Leedus. Läti ettevõtja Normunds Bergs, kes oli algusaegadel Läti Cherry osanik, loetles Läti rahvusringhäälingule üles vead, mis võisid tema hinnangul ettevõttele saatuslikuks saada.
E-poodlemises on toimunud märkimisväärne kasv. Pakkide klientideni toimetamine sunnib ka logistikaettevõtteid uusi lahendusi otsima.
Eesti turul üle 30 aasta tegutsenud Smarten Logistics pakub kolmanda osapoole logistikat ehk 3PL. Me hoolitseme kõige logistikaga seonduva eest: alates laovarude planeerimisest, kaupade vastuvõtust, arvele võtmisest, ladustamisest ning lõpetades nende klientideni toimetamisega. Lähemalt räägib Martin Karolin Smarteni müügiosakonnast.
Enimloetud
5
Kahel värskel juhil CV-s ühine Barboras töötamine
Hetkel kuum
Omanik: keegi ei soovi pikalt pidada kahjumis äri
Kuidas jõuab tulevikus kaup kesklinna poodidesse? Kas jalgrattaga?
Esikoha võitja ei tahtnud öelda, kus nende pood asub
Tagasi Kaubandus esilehele