• 16.04.13, 12:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Halb uudis Stockmannilt

Stockmann teatas täna, et nende aastakasum tuleb prognoositust viletsam, sest majanduslangus põhjapoolseimas eurot kasutavas riigis lõi Soome kaubamajaketi esimese kvartali käivet. Aktsia kukkus nelja aasta madalamale tasemele.
Ettevõte teatas, et esimese kvartali tegevuskahjum on aastaga paisunud 16,2 mln eurolt 34,5 miljonile. Analüütikud ootasid vaid 22,4 mln eurost kahjumit.
"Soome jaemüügiturg, mis annab umbes poole ettevõtte käibest, on erakordselt nõrk,“ teatas ettevõte. Kompanii lisas, et eelmise aasta tegevuskasum tuleb vaid sama suur, kui 2011. aastal, mitte ei kasva, nagu ettevõte varem prognoosis.
Ettevõte prognoosis, et Põhjamaade jaekaubandusturg jääb nõrgaks kogu 2013. aastaks. „Tarbijate ostujõud ei kasva ning üldine kulutase on tõusmas,“ teatas Stockmann.
Stockmanni aktsia hind kukkus 6,7%, 10,87 eurole.
Stockmann plaanib hakata koondama nii kaubamajade kui administratiivtöötajaid 12 tööpäeva jooksul, et säästa 2014. aasta keskpaigaks 7 mln eurot. Lisaks vähendatakse 10 mln euro võrra kaubamajade ja moeäride püsikulusid.
SEB ja Nordea Bank alandasid läinud kuul Stockmanni aktsiasoovitusi, tuues põhjuseks nõrga käibe.
Kesko teatas eile, et nende esimese kvartali käive vähenes 7,2%, 2,2 miljardile eurole. Osaliselt on selles süüdi, et kvartalis oli vähem kauplemispäevi, kui aasta varem.
 

Seotud lood

Uudised
  • 26.04.13, 14:31
Stockmanni Eestiga seotud üksuse kahjum kahekordistus
Möödunud nädalal kulude kokkuhoiu ja 5000 töötaja koondamisega välja tulnud Stockmann teatas täna esimese kvartali kahjumi kahekordistumisest.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele