• 09.05.13, 15:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kadarbiku: hankelepingud on karmid

Eks need lepingud on tõesti karmid. Selle võimaluse eest, et müüa saame, peame päris korralikku protsenti maksma, tunnistas Kadarbiku Köögivili OÜ juht Veiko Pak.
“See on jätkusuutlikuse koha pealt väga keeruline teema,” lisas ta.
Pak ei soostunud ühtegi jaeketti esile tooma, põhjendades, et tootjal on vaja kõigiga hästi läbi saada, et ellu jääda. ”Kadarbiku on kõigis jaekettides peale Comarketi,” lisas Pak.
Paki sõnul soovib tootja võimalust lepingu üle arutleda. Täna on lepingud ühepoolsed. ”Suur osa meist puutub kokku pangaga - stiil on täpselt sama. Suurem ja tugevam pool paneb ette lepingu,” tõi Pak paralleeli.
Täna avalikustas Äripäev, et ehitus- ja aiakaupade jaemüüja Bauhof on kriminaalmenetluse all, sest sundis hankelepingutes partnereid enesele kõige odavamat kaupa müüma.
 

Seotud lood

Uudised
  • 15.05.13, 10:54
Toidutootjad on nõrgemal läbirääkimispositsioonil
Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoja poolt toidutootjate hulgas läbi viidud küsitlus kinnitab probleemi, mille kohaselt on hankelepingute tingimused jaekettide poole kaldu.
Uudised
  • 10.05.13, 10:07
Rimi: hankelepingud on läbiräägitavad
Rimi Eesti Food AS kommunikatsioonispetsialisti Katrin Batsi sõnul on hankelepingud standardsed. Samas ollakse märksa paindlikum kui varem ning tehakse ka erandeid.
Uudised
  • 10.05.13, 10:07
Sangaste Linnas: hankelepingud muutuvad iga aastaga karmimaks
Sangaste Linnas AS juht Pille Poll sõnas, et hankelepingud muutuvad üha karmimaks. 
Uudised
  • 09.05.13, 16:46
Suva: jaekettide lepingud on jäigad
Suva AS juht Viktor Saarestik tõi välja, et pea kõikide jaekettidega on lepingud ühetaoliselt karmid. Asja parandaks koguste eelkokkulepped.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele