• 10.05.13, 09:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Baltika kaalub võimalust müüa oma poodides ka teiste brändide tooteid

Baltika turundusjuht Kati Kusmini sõnul kasutab ettevõte edaspidi ka frantsiisivõimalusi ning nüüd kaalutakse võimalust ka ise teisi brände oma poodides müüma hakata, kirjutab E24.ee.
«Eks iga ettevõte otsib efektiivsust ja meie leidsime, et frantsiisilepingud on üks võimalus oma tegevust efektiivsemaks muuta,» ütles Kusmin.
Tema sõnul on Baltika koduturuks kogu Baltikum ning kokku on kolmes riigis 80 poodi, mida võiks ehk veelgi targemalt ära kasutada. «Meil on olemas suhted ja toimiv organisatsioon ning tõesti kaalume seda, et ka ise mõne tubli brändi tooted oma poodidesse sisse võtta,» selgitas Kusmin.
 Kasvu ootabki Baltika eelkõige frantsiisi suunal ning hulgimüügis välisturgudele.

Seotud lood

Uudised
  • 03.04.13, 13:26
Baltika sõlmis esimese frantsiisilepingu
AS Baltika sõlmis 2. aprillil Montoni moekaupluste avamiseks Valgevenes frantsiisilepingu Valgevene jaekaubandus-operaatoriga Valanga OOO, teatas ettevõtte börsiteates.
Uudised
  • 21.05.13, 13:36
Baltika hakkab Blued müüma
Baltika allkirjastas 15. mail frantsiisivõtjana lepingu ettevõttega A Levy & Son Ltd, millega omandab Blue Inc kaubamärkide esindusõigused Baltikumis, teatas ettevõte börsile.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.01.25, 13:14
Coca-Cola HBC majanduslik jalajälg Eestis
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest jätkusuutlikkuse aruandest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele