Eelmisel nädalal alustas Selveri turundusdirektori ametikohal Ruth Aarma, kelle põhiülesandeks on Selveri turundusstrateegia ülevaatamine.
„Soovin, et Selver eristuks ülejäänud jaeturust, oleks omanäoline ja kliendile lähedal,“ räägib oma visioonist Ruth Aarma. Lisades, et kliendi usaldus tuleb välja teenida.
"Pean Selveri tugevuseks eestimaisust ja paindlikkust ning tegutsen selle nimel, et atraktiivsed pakkumised ja mõnus õhkkond teevad Selverist iga inimese lemmikpoe,“ ütleb Aarma.
Aarmal on enam kui 18-aastane turunduse kogemus, ta on töötanud nii jae- kui hulgiäris, aga ka panganduses. Aarma tuli Selverisse turu-uuringuid läbiviiva firma GfK Eesti filiaali tegevjuhi kohalt, varasemalt on ta turundanud Unileveris kaubamärke Lipton, Dove, Knorr ja Domestos, tegutsenud kaupluseketis Euronics, teinud tooteturundust ja müüki kaubamärgile Braun ning tegelenud kliendisuhetega Hansapangas.
Seotud lood
Käesoleval aastal on Barbora tegemiste keskmeks heategevus ning aasta jooksul pööratakse tähelepanu erinevatele abivajajatele, kes kõik vajavad meie hoolt ja märkamist. Ettevõtte usub, et igaüks saab ümbritsevat maailma paremaks muuta ning seetõttu kaasab Barbora ka oma töötajaid erinevatesse vabatahtlikesse projektidesse. Heategevusaastat alustatakse projektiga "Anna Käppa", mis on suunatud varjupaigas viibivate koerte heaolu toetamiseks.