Eesti, Prantsuse ja Inglise äriinglitelt kogutud 180 000 eurot plaanib veebipood ooolala.ee kasutada Eestis turuosa hoidmiseks ja sisenemiseks Soome turule.
Veebikeskkonda haldava O-La-La Planet OÜ osaniku ja juhi Nadim Taoubi sõnul polnud esimeses finantseerimisvoorus raha kogumine kerge. Aega kulus oodatust kaks korda enam ning samal ajal tuli ka firmaga igapäevaselt tegeleda, selgitas ta.
Suurimat toetust sai Taoubi enda sõnul äriinglite organisatsioonilt EstBAN, kus talle tutvustati kohalikke äriingleid ehk varases faasis ettevõtetesse investeerijaid.
Raha vajab O-La-La Planet Eestis turupositsiooni kindlustamiseks ning Soome turule minekuks. Juunis avatava Soome saidiga loodetakse seal hõivata kolmas koht e-kaubanduses.
Võrreldes Eestiga on Soomes Taoubi sõnul turundushinnad kolm kuni neli korda kõrgemad. Ettevõtte platvormi turule sisenemiseks hindab ta heaks. Tallinnas asuv logistikaosakond annab Soome turul Taoubi sõnul konkurentsieelise.
Taoubi peab veebipoodi ooolala.ee sada protsenti Eesti äriks, millest 40% kuulub välismaalastele.
Eesti e-kaubandus on Taoubi sõnul õitsemise algjärgus. Ta ennustas, et järgmise kahe aasta jooksul tõuseb e-kaubandus 50 protsenti kvartalis. "Tühimik, mida täita, on suur!". Taoubi sõnul pole eestlased veel harjunud veebist kaupu ostma, proovima ja soovi korral ka tagastama.
O-La-La Planet OÜ on 2011 asutatud ettevõte, mis tegeleb e-kaubandusega, müües bränditooteid: riideid, jalatseid ja aksessuaare.
O-La-La Planeti suurim investor on Taoubi sõnul ettevõtte asutaja ja kaasomanik, Šveitsist pärit Alain Falys. Teise suure investorina nimetas Taoubi veebiturunduse ettevõtet AdCash.
Seotud lood
Veebipood Ooolala on alates 1. detsembrist suletud.
Eestis e-poodi pidava Ooolala.ee prantslasest omanik Nadim Taoubi võrdles 17. oktoobril Kaubanduse aastakongressil Eesti e-kaubanduse arengusuundi Lääne- Euroopaga ja ennustas Eesti e-kaubanduse tulevikku.
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.