Veebipood Ooolala on alates 1. detsembrist suletud.
- veebipoe Ooolala juht Nadim Taoubi Foto: Erik Prozes
Ettevõtte kodulehel seisab teade, et algusaegadest peale on nende keskkond jõudnud 150 000 liikmeni ning pakkunud üle 2000 erineva moebrändi toote. Ooolala tänab südamest, et kliendid on aidanud neil kasvada ning muuta veebipood populaarseks ostlemiskeskkonnaks.
"Kõik tänaseks esitatud tellimused toimetame kohale ning jõuavad teieni lubatud tarneajal," lubab ettevõtte koduleht.
Ooolala veebipood asutati 2011. aastal. 2013. aastal kaasas ettevõte investoritelt 180 000 eurot ning sellega siseneti Soome turule, kus sooviti saavutada kolmas turupositsioon.
O-La-La Planet OÜ 2015. aasta käibeks kujunes 358 633 eurot, kahanedes eelmise majandusaastaga võrreldes 31,72%. 2015. aasta kasum oli 11 061 eurot.
Ettevõttel on 01.12.2016 seisuga maksuvõlg 3150 eurot.
Seotud lood
E-kanal on kõige kiirema kasvuga kanal hetkel jaekaubanduses, ettevõtjal, kes tahab olla kaubanduses tegev, ei ole arukas sellest kõrvale jääda, ütles Eesti e-kaubanduse Liidu tegevjuht Merle Kangur.
Vaid mõni nädal tagasi Soome turul tegevust alustanud Eesti ostuklubi O-La-La Planet OÜ on naabrite juures oodatud aastakäibest teeninud juba viis protsenti.
Eesti, Prantsuse ja Inglise äriinglitelt kogutud 180 000 eurot plaanib veebipood ooolala.ee kasutada Eestis turuosa hoidmiseks ja sisenemiseks Soome turule.
Eestis e-poodi pidava Ooolala.ee prantslasest omanik Nadim Taoubi võrdles 17. oktoobril Kaubanduse aastakongressil Eesti e-kaubanduse arengusuundi Lääne- Euroopaga ja ennustas Eesti e-kaubanduse tulevikku.
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.