• 23.05.13, 12:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas sünnib ostuotsus?

Kas teadsid, et keskmine Eesti tarbija valib kaupluses jogurti puhul 9 brändi vahel?
 
 
 
 
 
 
 
 
Keskmine Eesti tarbija valib kaupluses:
Jogurti puhul 9 brändi vahelKohupiimakreemide puhul 5 brändi vahelKartulikrõpsude puhul 4 brändi vahelKüpsiste puhul 5 brändi vahelJuustude puhul 9 brändi vahelKeeduvorsti puhul 5 brändi vahelKohvi puhul 6 brändi vahelSiidri puhul 2 brändi vahel
Allikas: TNS Emori uuringueksperdi Jaana Helmi ettekanne 22. mai Best Marketing Club'is. Jana keskendus oma ettekandes ostuotsuse mõjuritele ning selgitas, kuidas nende teadmine aitab turundajatel otstarbekalt kommunikatsiooni suunata ning edasiliikumiseks õiget strateegiat valida.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele