• 24.05.13, 11:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kaubamaja Partnerprogrammi uuendamisel lähtuti KISS põhimõttest: Keep It Stupid Simple

Tallinna Kaubamaja kontserni Partnerprogrammi uuendamisel lähtuti KISS põhimõttest: Keep It Stupid Simple. Partnerprogrammi uuendamisest rääkis 22. mai Best Marketing Club hommikuseminaril Partnerkaardi arendusjuht Rene Paats.
Täna on Kaubamajal 590 000 kehtivat Partnerkaarti ja üle 90% neist aktiivses kasutuses (mitte küll iga nädal, aga aasta lõikes - passiivseid kaardiomanikke peaaegu et ei ole). 62% kaartidest on naiste omanduses ja kasvab noorte osakaal, 54% kaardiomanikest elab Harjumaal.
Partnerprogramm on uuendatud Tesco ja Nectari lojaalsusprogrammide eeskujul. Uue boonusprogrammi väljatöötamiseks kaasati ka väliskonsultant Tescost.
„Otsustasime teha kõik muudatused kliendile väga lihtsalt arusaadavaks. Kehtima jäid kõik senised soodustused: 5% püsisoodustus ja 10% sünnipäevasoodustus Kaubamajas, ABC Kingas ja I.L.U.-s. Llisandus uus boonusprogramm, tänu millele teenib ostja iga ostuga tükikese järgmisest, mis tähendab, et klient teenib iga ostuga järgmise ostu jaoks raha ja pöörab oma kulud tuluks. Mugavusteenusena on lisandunud  e-ostutšeki lahendus – hea abimees garantiiga toodete puhul, säilitades tšeki digitaalselt," rääkis Rene Paats.
Partnerprogrammi õppetund: Ka kõige lihtsamast muudatusest aru saamine võtab aega ning tegelik kommunikatsioon toimub kassades. Kui klient ega kassapidaja asjast aru ei saa, siis sinnapaika see lojaalsusprogramm jääbki. Lisaks kliendile peavad kõik töötajad, kõikidel tasanditel kogu kontsernis saama aru programmi sisust ja kasust ning uskuma sellesse.
Tallinna Kaubamaja Partnerprogrammi partneragentuur on Taevas Ogilvy.
 

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele