• 19.06.13, 16:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Atria ennustab jaanipühadeks suvelihadele 50%list müügikasvu

Atria Eesti AS prognoosib jaanideks suvelihade 50%list müügikasvu, mille tulemusel loodame tõsta suvelihade käivet 500 000 euroni – suvelihade tootmismaht suureneb jaanide ajal ligi poole võrra. 
„Eestlased on jõulude ja jaanipäeva usku rahvas – siis me sööme, eriti liha, kõige rohkem ning naljaga pooleks – Eesti jaanipäev ei ole vihma ja šašlõkita mingi õige jaanipäev,” märkis Atria Eesti ASi juhatuse esimees Horm. „Esimeste soojade ilmadega tõusid Atria grilltoodete müüginumbrid märkimisväärselt – tarbija on uued suvetooted hästi omaks võtnud.“
Atria Eesti ASi müügidirektori Meelis Laande kinnitusel on suvelihade sortimendi optimeerimine ennast õigustanud. „Suvetooteid on 10% vähem kui eelmisel aastal, kuid seevastu oleme välja töötanud 9 uut toodet – tarbija ootab stabiilset arengut ning põnevaid uusi maitseelamusi,” rääkis Laande.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.01.25, 15:15
LHV: e-poe müügikanali tähtsust ei saa enam eirata
Kaubanduse mahud näitasid oktoobris juba kerget tõusu ja mõõnaaeg on ületatud, leiab LHV panga kaupmeeste makselahenduste juht Indrek Kaljumäe. Seda enam tuleb tema sõnul tähelepanu pöörata e-makselahenduste võimekusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele