• 01.08.13, 14:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Apranga käive kasvas 12,1%

Leedu rõivajaekaupmehe Apranga käive (koos käibemaksuga) kasvas juulis aastaga 16,2%, teatas ettevõte börsile.
Käive ulatus 52,1 mln litini ehk 15,1 mln euroni.
Jaanuarist juulini on ettevõtte jaekäive kasvanud aastaga 12,1%, 304,1 mln litini ehk 88,1 mln euroni.
Jaanuarist juulini on ettevõtte jaemüük kasvanud aastaga Leedus 11,7%, Lätis 13% ja Eestis 12,7%.
Apranga esindab Eestis Zara, Stradivariuse, Mango, Armani, Hugo Bossi, Bershka ning Promodi rõivaste kaubamärke.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 01.10.24, 18:25
Müük kasvab, kui kasutad korralikku logistikat
Eesti turul üle 30 aasta tegutsenud Smarten Logistics pakub kolmanda osapoole logistikat ehk 3PL. Me hoolitseme kõige logistikaga seonduva eest: alates laovarude planeerimisest, kaupade vastuvõtust, arvele võtmisest, ladustamisest ning lõpetades nende klientideni toimetamisega. Lähemalt räägib Martin Karolin Smarteni müügiosakonnast.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele