• 29.10.24, 14:48

Jätkusuutlik e-kaubandus - kuidas on see võimalik?

E-kaubanduse arengu ja tuleviku saates räägime jätkusuutlikust e‑kaubandusest ja sellest, mida firmad saavad ette võtta, et olla keskkonnasõbralikud.
Saatejuht Kuldar Kullasepp Maksekeskusest, Tradehouse ilukaubamaja innovatsiooni ja partnersuhete juht Triinu Raig ja Raiku Packaging üks omanikke Karl-Joosep Pärtel.
  • Saatejuht Kuldar Kullasepp Maksekeskusest, Tradehouse ilukaubamaja innovatsiooni ja partnersuhete juht Triinu Raig ja Raiku Packaging üks omanikke Karl-Joosep Pärtel. Foto: Äripäev
Oleme saatesse kutsunud Tradehouse ilukaubamaja innovatsiooni ja partnersuhete juhi Triinu Raigi ja Raiku Packaging'i ühe omaniku Karl-Joosep Pärteli. Külalised jagavad, millised on olnud nende võidud jätkusuutlikkuse poole liikudes ja mis on aastaks 2030 nende hinnangul e‑kaubanduses jätkusuutlikkuse osas saavutatud.
Raiku Packaging avab veidike ka tagamaid, kui suur vedamine ja õnn oli neil saada LVMH kiirendisse ning milliseid uksi see neile avab.
Lisaks tuli saates juttu tootesortimendi valimisest ja e‑kaubanduses raiskamise vähendamisest. Selgub, millal võiks jätkusuutlike materjalide kasutamine muutuda ettevõttele taskukohasemaks ja kui palju mõjutab see ettevõtte kasumimarginaali.
Saates annavad külalised ka kuulajatele mõned soovitused, kuidas kaupmees saab vastata tarbija ootustele.
Saadet juhib Kuldar Kullasepp Maksekeskusest.
Jätkusuutlik e-kaubandus – kuidas on see võimalik?
00:00

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.10.24, 08:00
Pühademüügid on tulemas. Kuidas vähendada e-poe kulusid?
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele