Turu-uuringufirma GfK Retail and Technology analüüsi kohaselt müüdi Eesti jaeturul juulis 11 614 süle- ja tahvelarvutit, mis on 8,7 protsenti rohkem kui juunis, ja ühtlasi tänavune rekord.
56 protsenti müüdud seadmetest olid tahvelarvutid ning 44 protsenti sülearvutid.
Tele2 Eesti tootesortimendi juhi Risto Taliaru sõnul on tahvelarvutite müük tõusuteel ning neid ka vahetatakse palju kiiremini kui sülearvuteid. “Üle pika aja murdis tahvlite esikolmikusse uus tegija – soodne ja korralikult koostatud GoClever, mis tõi keskmise müüdud seadme hinna alla,” ütles Taliaru.
Keskmine tahvelarvuti ostuhind oli juulis 308 eurot, mis on võrreldes juuniga 26 eurot madalam.
GfK Eesti jaeturu-uuringu kohaselt müüdi Eestis 2013. aasta juulis süle- ja tahvelarvuteid viie miljoni euro väärtuses.
Seotud lood
Ärijuhtimissüsteemid (ERP, ettevõtte ressursside planeerimine) on viimastel aastatel oluliselt muutunud. Muutuste peamine suund on see, et ettevõtete individuaalselt kohandatud süsteemid asendatakse üha enam pilvepõhiste ERP-lahendustega.