Ettevõtte AS Uvic juhatuse hinnangul on suhteliselt kuum ilm avaldunud tüüpiliste „suviste“ toodete – jäätise ja grill-lihatoodete müügimahtudes.
„Teatud perioodidel ületas jäätisenõudlus meie tootmisvõimsused. Ja seda isegi asjaoludel, et uue hooaja alguses investeerisime me uude tootmisliini täiendavad 4 miljonit eurot,“ räägib AS Uvic juhatuse esimees Aleksander Musarov.
Tema sõnul on Uvici jäätis suve jooksul olnud edukas kõigil Balti riikide turgudel, kuigi suuremad realiseerimismahud registreeriti Lätis ja Leedus ning peamiselt privat label liinis.
„Olukord on paigast nihkunud ka grilltoodete puhul. Soojad suvepäevad soodustasid šašlõkkide ja grill-liha müügi kasvu. Väikest rolli ei mänginud siin ka Uvici selle hooaja uudistooted,“ märgib Musarov.
AS UVIC on Jüris asuv, 20 aastat tagasi Eesti kapitalil asutatud ettevõte, mis omab toodangu kvaliteedisertifikaate ISO 22000:2005, ISO 9001:2008 ja Metrosert Kinnispakk (e-märgis).
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kaubanduse mahud näitasid oktoobris juba kerget tõusu ja mõõnaaeg on ületatud, leiab LHV panga kaupmeeste makselahenduste juht Indrek Kaljumäe. Seda enam tuleb tema sõnul tähelepanu pöörata e-makselahenduste võimekusele.