Hennes & Mauritz AB kõneisik Anne Lehtonen teatas, et peavad iseennast oma suurimaks konkurendiks, püüdes igal turul teiste ettevõtjatega võrreldes pakkuda klientidele parimat.
Lehtoneni ütluste kohaselt on jätkusuutlikkus muutumas aina olulisemaks ning H&Mi soov on suureneva teadlikkusega klienti alati üllatada ja tema ootusi firma suhtes ületada.
"Me otsustame üksikuid konkurente mitte kommenteerida, keskendudes selle asemel enda pakkumisele," vastas Lehtonen küsimusele, kuidas võiks H&Mi sisenemist Eesti turule mõjutada LPP Retail Estonia laienemisplaanid.
Seotud lood
Kiirmoekett H&M plaanib tõsta arengumaade tekstiilitöötajate palku, mis võib omakorda klientide jaoks kaasa tuua hinnatõusu.
LPP Retail Estonia OÜ juhatuse esimees Hendrik I. Pass jääb kindlaks seisukohale, et H&Mi tulek suurendab külastatavust kõikides keskustes, kuhu Rootsi rõivakauplus läheb ning uue konkurendi tulekust võidavad kõik samas keskuses olevad kauplused.
Homme Tallinnas esimese kaupluse avav kiirmoekett H&M plaanib Baltimaade turul jõuliselt laieneda ning järgmise aasta lõpuks avada veel 11 kauplust.
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.