Euroopa suuruselt teine riiete jaemüüja Hennes & Mauritz AB teatas kvartalitulemusest, mis ületas esimest korda selle majandusaasta jooksul analüütikute ootusi. Kasvu toetasid onlain-poodide avamine USAs ja uued tootemargid.
Kolmanda kvartali puhaskasum suurenes 22 protsenti 4,43 miljardi Rootsi kroonini (510 miljoni euroni). Bloombergi poolt küsitletud 16 analüütiku konsensus puhaskasumi osas oli 4,15 miljardit krooni. Kasumimarginaal suurenes võrreldes möödunud aastaga 58,2 protsendilt 58,8 protsendini.
Kolmanda kvartali käive suurenes 11 protsenti 32 miljardi kroonini.
„Meie laienemine on tugev,“ kommenteeris H&Mi juht Karl-Johan Persson ettevõtte aruandes. Persson lisas, et järgmisel aastal laienetakse onlain-turul ning tootemarkidega nagu COS ja & Other Stories.
Seotud lood
Homme Tallinnas esimese kaupluse avav kiirmoekett H&M plaanib Baltimaade turul jõuliselt laieneda ning järgmise aasta lõpuks avada veel 11 kauplust.
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.