Prisma Peremarketi müük kasvas augustis eelmise aastaga võrreldes 12 protsenti, toidukaupade käive tõusis samade perioodide võrdluses 8 protsenti.
Ettevõtte tegevdirektor Janne Lihavainen peab oluliseks lisaks toidukaubale müümist laias valikus tarbekaupa. Prisma juhi sõnul on käibekasvu üheks põhjuseks inimeste eelistuste muutumine hüpermarketite suunas.
"Aina suurem hulka kliente eeldab, et saab ühe poeskäiguga kätte lisaks laiale valikule toidukaubale ka lasteriided, mänguasjad, väikesed kodumasinad ja mitmed muud tooted," ütles Lihavainen.
Hinnavõitluses väikepoodidega loodab jaekaubanduskett saavutada eelist hüpermarketite kuluefektiivsusega. "Oma osa mängivad ilmselt ka avarad vahekäigud ja mitmed muud tegurid, mis on meile viimaste aastate lõikes toonud turu keskmisest selgelt kõrgemad kasvunumbrid," lisas Lihavainen.
Jaekaubandusettevõtete kaupade jaemüük suurenes 2013. aasta augustis eelmise aasta augustiga võrreldes püsivhindades 6%, millele andis suurima tõuke tööstuskaupade kaupluste jaemüügi kasv (+12%), teatas statistikaamet. Toidukaupluste jaemüük kasvas augustis 3% võrreldes eelmise aasta sama kuuga.
Seotud lood
Käesoleval aastal on Barbora tegemiste keskmeks heategevus ning aasta jooksul pööratakse tähelepanu erinevatele abivajajatele, kes kõik vajavad meie hoolt ja märkamist. Ettevõtte usub, et igaüks saab ümbritsevat maailma paremaks muuta ning seetõttu kaasab Barbora ka oma töötajaid erinevatesse vabatahtlikesse projektidesse. Heategevusaastat alustatakse projektiga "Anna Käppa", mis on suunatud varjupaigas viibivate koerte heaolu toetamiseks.