Premia Foods teatas börsile, et III kvartali käive kasvas aastaga 13,8 protsenti, 26,9 mln euroni.
See on esimene kord ettevõtte ajaloos, kui Premia saavutas enam kui 10%-lise orgaanilise kvartaalse käibekasvu.
"Arvestades toiduäris valitsevat ülitihedat konkurentsi ja meie sihtturgude spetsiifikat, on see väga hea tulemus," ütles ettevõtte juht Katre Kõvask börsiteates.
Jäätise tootmise käive kasvas tänavu kolmandas kvartalis võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 3,1 % võrra, 10,3 mln eurole. Külmutatud toodete käive asvas 11,8%, 6,2 mln eurole.
Kala ja kalatoodete käive kasvas 28,4%, 9,4 mln eurole. Käibekasv tuli viimases kvartalis peamiselt Horeca-sektorist.
Seotud lood
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.