• 21.10.13, 16:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Konkurendid jahivad Swedbanki turuosa

Swedbanki lahkumine järelmaksuturult loob võimalusi Eesti turu ümberjagamiseks, leiab OÜ Kaupmehe Järelmaks juhatuse liige Martin Länts.
Länts, kelle ettevõte pakub Uno kaubamärgi all järelmaksu, kinnitab, et kavatseb oma turuosa suurendamise nimel kindlasti pingutada ja pürgida Swedbanki lahkumise järel valdkonna hinnaliidriks.
Eesti majandus- ja tarbimisharjumuste arengud lubavad prognoosida järgmisteks aastateks järelmaksuturu olulist kasvu, usub Länts. "Kui Eestis ostetakse täna näiteks kodutehnikast ca 20% kogumüügist järelmaksuga, siis Skandinaavia maades on see üle poole suurem ning samasse suunda on ka Eesti turg liikumas. Järelmaksuga ostmist toetavad ka tarbimisharjumused – kodutehnikat ostetakse rohkem ja seda vahetatakse sagedamini. Telerit ei osteta enam peresse põlvkondadeks," märkis Länts. Kõige sagedamini ostetakse tema sõnul kodumasinaid, olmeelektroonikat, mööblit ja ehituskaupu.
Swedbank teatas, et lõpetab uuest aastast tegevuse järelmaksuturul. Praegu tegutseb Eesti järelmaksuturul lisaks 35protsendilise turuosaga Swedbankile veel Uno Järelmaks, Liisi.ee, Cofi ja LHV pank, kelle turuosa jääb kõigil 15-20 protsendi piiresse.

Seotud lood

Uudised
  • 21.10.13, 16:18
Swedbank loobub järelmaksust
Kahe kuu pärast lahkub Swedbank Liising AS järelmaksu pakkujate hulgast, põhjendades, et järelmaksuturu eripäradest lähtuvalt ei ole pangal äriliselt mõistlik antud valdkonnas tegutseda.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele