Suurbritannia üks suuremaid supermarketi keti Sainsbury’si e-kauplus jõudis selle aasta septembris 1 miljardi naelase käibeni ja sellega ületanud järjekordse verstaposti kirjutab International Supermarket News.
Sainsbury’s e-kauplus tarnib iga nädal 190 000 inimesele kaupa koju ning viimase aasa jooksul on olnud 16% klientide arvu kasv. Klientide poolt on nad saanud väga head tagasisidet.
„Meil on hea meel viia kaup klientidele koju koos hea teenindusega, et nad ei peaks ise selle pärast kõndima lisakilomeetreid,“ rääkis Sainsbury’s e-kanalite direktor Jon Rudoe, et kuidas on saavutatud niivõrd suur käive.
„Me oleme selles osas enesekindlad, et selles vallas on veel võimalik kasvada, sest see aitab täiendada tavapäraseid supermarketeid,“ ütles Rudoe. Lisades, et tarbijatele meeldib kasutada erinevaid kanaleid ostmiseks ning seetõttu on nad ka jaeketile lojaalsed.
Sainsbury’s avas toidukaupade e-kaupluse 1999. aastal. Kullerid sõidavad aastas 43 miljonit miili ning klientidele viiakse iga nädal koju 10,5 miljonit toodet.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Jaeketid ei näe hetkel, et peaks tegema endale e-kaupluse, kuna klientidel on kauplus kas kodu või töökoha läheduses.
Käesoleval aastal on Barbora tegemiste keskmeks heategevus ning aasta jooksul pööratakse tähelepanu erinevatele abivajajatele, kes kõik vajavad meie hoolt ja märkamist. Ettevõtte usub, et igaüks saab ümbritsevat maailma paremaks muuta ning seetõttu kaasab Barbora ka oma töötajaid erinevatesse vabatahtlikesse projektidesse. Heategevusaastat alustatakse projektiga "Anna Käppa", mis on suunatud varjupaigas viibivate koerte heaolu toetamiseks.