Atria Balticu müügikäive oli tänavu III kvartalis 8,5 miljonit eurot, mis võrreldes möödunud aasta sama ajaga on 0,1 miljonit eurot kasvu.
III kvartali tegevuskasum Baltimaades oli 0,3 miljonit eurot, kui eelmise aasta III kvartalis oli Atria Balticu tegevuskahjum 0,4 miljonit eurot.
“Meie jaoks on kasumisse jõudmine murrangulise tähtsusega, mis näitab ettevõtte majandusnäitajate aastatepikkuse negatiivse trendi muutumist positiivseks,” sõnas Atria Eesti ASi juhatuse esimees Olle Horm. “Oleme uue juhtkonnaga näinud märkimisväärset vaeva efektiivsuse kasvuga ning see on pikaajalise töö tulemus. Usun ka, et kestlik.”
Horm lisas, et positiivne müügikasvu trend on viimasel aastal olnud peaaegu kõigis olulistes tootegruppides.
Atria Eesti AS on üks suurematest, ligi 400 töötajaga Eesti toiduainekontsernidest ning suuruselt teine seakasvataja Eestis. Ettevõte alustas Eestis tegevust 2005. aastal, kui omandas Valga Lihatööstuse. 2008. aastal saadi AS Wõro Kommertsi ja AS Vastse-Kuuste Lihatööstuse omanikuks. 2009 ühinesid AS Wõro Kommerts, AS Vastse-Kuuste Lihatööstus ja AS Valga Lihatööstus juriidiliseks isikuks Atria Eesti AS. Atria Eesti omab kolme kaubamärki: Maks & Moorits, Wõro ja VK.
Atria Eesti AS kuulub Soome börsiettevõttele Atria Oy, mille möödunud aasta käive oli 1,34 miljardit eurot ja kasum 18,9 miljonit eurot.
Seotud lood
Soomlastele kuuluv toiduainekontsern Atria Baltic jõudis mullu esmakordselt kasumisse.
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.