• 15.11.13, 12:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Osta.ee prognoosib rekordilist kuukäivet

Ostu-müügiportaal osta.ee prognoosib novembriks ja detsembriks rekordilist käivet.
Prognoosi järgi on novembris ja detsembris müügikäive 1,7 miljonit eurot kuus. See tähendab kasvu 30%, sest mullu novembris oli käive 1,3 miljonit.
Osta.ee juhi Toomas R. Raisti sõnul mõjutab inimeste oste suurenenud majanduslik kindlus. "Inimesed teevad oste julgemalt ja november on aeg, millal hakatakse juba ostma jõulukinke. Paljud eelistavad kingiostud teha internetis vältimaks tunglemist kauplustes. Novembris tehtud ostud on ka varakult käes ning postiteenuste jõuluaegne koormus ei mõjuta veel nende kättesaamise aega," märkis ta pressiteates.
Raisti kinnitusel liitub osta.eega iga päev uusi ettevõtjaid, kes alustavad müümist, samuti on portaalis registreeritud enam kui 600 veebipoodi. "Osta.ees kasvab jõudsalt uute esemete müük – hetkel on valikus ligi 100 000 eri uut eset müügis. Eraisikute kasutatud esemete müük on samuti aktiivne, kuid aina enam pakuvad ettevõtted meie kaudu täiesti uusi ning kvaliteetseid tooteid ning teenuseid," sõnas ta.
Portaali teatel on aktiivseim külastusperiood jõulueelne aeg, teine aktiivne aeg on kooli algus. Palju käiakse portaalis ka kevadeti, ainsad väiksema aktiivsusega ajad on jaanuari algus, kui inimesed tarbimisest puhkavad, samuti suvised soojad ajad.
Osta.ee on ostu-müügikeskkond internetis, millel on üle 250 000 registreeritud ning autenditud kasutaja ning 600 000 eri külastajat iga kuu. Keskkonnas tehakse iga kuu keskmiselt 1,3 miljoni euro väärtuses tehinguid. Suurim e-kaubanduse ettevõte Eestis kuulub koos kinnisvaraportaaliga kv.ee ettevõttele Allegro Baltics.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele