• 20.11.13, 14:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saaremaa Lihatööstus jõuab 1100 Soome poodi

Seni Soomes oma tooteid mõnekümnes kaupluses müünud Vjatšeslav Leedo OÜ Saaremaa Lihatööstus sõlmis lepingu Soome suuruselt teise keti Keskoga, mille partnereiks on 1100 kauplust.
"Need 30-40 poodi, kus me Soomes varem ise müüsime, tellivad nüüd otse Soome kesklaost," selgitas lihatööstuse juhatuse esimees Kristjan Leedo Saarte Häälele ja lisas, et teised tuleb vaikselt ise läbi käia ja neile end tutvustada.
"200 tonni lisaks praegusele 500-550 tonnile peaksime olemasolevate inimestega ja seadmetega kindlasti suutma kuus teha," nentis Leedo ja lisas, et kui see maht täis saab, tuleb hakata Saaremaalt inimesi juurde vaatama.
Saaremaa Lihatööstuse peatehnoloog Malle Mägi tõdes, et soomlaste Saaremaa-lembus aitab kindlasti müügile kaasa.
Seoses Soome turuga võttis lihatööstus juurde ühe töötaja, tootmisplaneerija, kelle ülesanne on jälgida, et saarlaste laos Soomes oleks piisavalt kaupa.
Saaremaa Lihatööstuse mullune kogutoodang oli 5859 tonni, sellest vorstitooted 1711 tonni, suitsuvorstid ja suitsulihatooted 1249 tonni, värske liha ja lemmiklooma toidud kokku 2899 tonni. Võrreldes 2011. aastaga kasvas toodangu maht 3,4%. Eelmise aasta lõpu seisuga on lihatööstus oma toodetega esindatud kõigis Eesti suuremates ketikauplustes.
Firma mullune käive oli 19,1 miljonit eurot, kasv aasta varasemaga võrreldes pea 13%. Kasumit teeniti mullu pool miljonit eurot. Töötajaid oli lihatööstusel eelmisel aastal keskmiselt 254.
2010. aasta alguses koostanud Saaremaa Lihatööstuse äriplaani jägi on ettevõtte eesmärgiks saavutada 2014. aastal müügikäive 19 miljonit eurot ja teenida miljon eurot puhaskasumit. Ekspordi osakaal peaks ulatuma vähemalt 5,5%ni müügikäibest.
Suurettevõtja Vjatšeslav Leedo ostis Saaremaa Lihatööstuse 2007. aastal.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele