Baltika novembri konsolideeritud müügitulu ulatus 5 487 000 euroni, suurenedes eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 4%.
Baltika novembri konsolideeritud jaemüük ulatus 5 145 000 euroni, mis on 3% rohkem kui eelmise aasta samal perioodil. Hulgi- ja e-poe müük suurenes eelmise aasta novembriga võrreldes 46%.
Jaemüük suurenes Baltikumis 7%, seal hulgas Lätis +18% ja Eestis +7%, Leedus -2%. Ida-Euroopa turgudel (Ukraina ja Venemaa) vähenes müük 8% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga.
Baltikal oli novembri lõpu seisuga 122 kauplust müügipinnaga 23 568 m², kuu keskmine müügipind suurenes 10% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga.
11 kuu kokkuvõttes ulatusid müügitulud 52 628 000 euroni, kasvades eelmise aastaga võrreldes 4%, sealhulgas jaemüük oli kokku 49 061 000 eurot (+4%, sh Balti riigid +9%) ning hulgi- ja e-poe müük 3 452 000 eurot (+21%).
Seotud lood
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.