Ehitusmaterjalide ja aiakaupade müüja Bauhof tahab lähiaastatel keti kaupluste arvu Eestis kasvatada 20ni – uusi kauplusi plaanitakse lisaks Harjumaale avada ka teistes olulistes piirkondades üle Eesti.
“Eesti ehitussektori stabiilsus on taastunud, seda eriti uue kinnisvara puhul, kuid ka eluasemete uuendamine on hoogustunud,” märkis Bauhof Group ASi tegevjuht Mart Vau. “Uute kaupluste avamine on peamine käibekasvu allikas – tarbija eeldab, et kaup tuleb talle ise koju kätte. Nendele ootusele vastutulekuks on meil vaja katta kogu Eesti ühtlase kauplustevõrguga, milleks vajame täiendavalt 5-7 uut kauplust. Eesti on meie jaoks koduturg ning seetõttu keskendume siinse müügivõrgu terviklikule väljaarendamisele.”
“Uute kaupluste kontseptsioonid varieeruvad ning lähtuvad konkreetsest asukohast,” märkis Bauhof Group ASi turundusdirektor Britte Maidra. “Värskeim, Mustika keskuses avatud Bauhof on uue linnakaupluse kontseptsiooniga.”
Eelmisel nädalal avas ettevõte Tallinnas Mustika keskuses oma 13nda kaupluse Eestis, kus on ligi 4000 ruutmeetrit müügipinda ning 20 töötajat.
Bauhof Group ASi 2012. aasta käive Eestis kasvas 10% võrra 74,6 miljoni euroni ning ärikasum oli 3,5 miljonit eurot. Bauhofil on Eestis kokku 13 kauplust. Ettevõttes töötab üle 450 inimese.
Seotud lood
“Mullused tarbijate säästusummad olid Bauhofi ajaloo suurimad,” sõnas Bauhof Group ASi tegevdirektor Mart Vau, lisades, et kuna Eesti elamufond on vana ja ruutmeetrite arv elaniku kohta ebapiisav, näevad nad lähiaastail kasvuvõimalusi.
Bauhofi turundusdirektor Britte Maidra rääkis Best Marketingi klubis, et turuliider on kogu sektori populariseerija ja eestvedaja ning tal on lihtsam sattuda kriitika alla.
Ärijuhtimissüsteemid (ERP, ettevõtte ressursside planeerimine) on viimastel aastatel oluliselt muutunud. Muutuste peamine suund on see, et ettevõtete individuaalselt kohandatud süsteemid asendatakse üha enam pilvepõhiste ERP-lahendustega.