• 03.12.13, 11:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lasnamäele kavandatakse lõbustuspargiga ostukeskust

Tööstusfirma Ensto Ensek omanik plaanib rajada Tallinna Lasnamäele lõbustuspargiga ostukeskuse.
Tallinna linnavalitsus otsustab homsel istungil Peterburi tee, Mustakivi tee ja Laagna tee vahelisele alale kaubandus-meelelahutuskompleksi rajada võimaldava detailplaneeringu vastuvõtmise, teatas Raepress.
Punane tn 76 kinnistu detailplaneeringuala suurus on 15,84 hektarit. Detailplaneeringu koostamise eesmärgiks on luua võimalus ehitada ärimaa sihtotstarbega kinnistule kuni kuue maapealse ja ühe maa-aluse korrusega kaubandus-meelelahutuskompleks, mille südamikuks on lõbustuspark.
Detailplaneeringu koostamise algatamist taotles M-Capital Kinnisvara OÜ ja detailplaneeringu koostas K-Projekt AS.
M-Capital Kinnisvara on Soome elektri- ja majapidamistarbeid tootva perekontserni EM Group OY Eesti tütarfirma. M-Capital Kinnisvara on ehitanud tehase- ja büroohoone Lasnamäe tööstusparki, mida rendib Ensto Ensek AS. Ensto Ensek kuulub läbi emafirma Ensto OY samuti EM Group OY kontserni.
Majandusaasta aruande järgi kuulub M-Capital Kinnisvarale ka krunt aadressil Taevakivi 1, samuti 1,9 hektarit maad Keila vallas Kloogaranna külas, kuhu plaaniti elamuarendust. 2010. aastal pandi projekt seisma.
M-Capital Kinnisvara OÜ mullune müügitulu oli 758 000 eurot võrrelduna 722 000 euroga aasta varem. Eelmise aasta puhaskasum oli 651 000 eurot, 2011. aastal 359 000 eurot.

Seotud lood

Uudised
  • 05.12.13, 11:48
Tallink City arendus astus sammu edasi
Täna Tallinna linnavalitsuses arutusel olnud Lasnamäele planeeritava kaubandus- ja meelelahutuskompleksi Tallink City detailplaneering võeti vastu.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele