• 19.12.13, 13:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Elioni e-poe müük kasvas detsembris 20 protsenti

Detsembris kasvas kaubamüük Elioni e-poes võrreldes mullusega 20 protsenti, populaarsemad pühadeostud on nutitelefonid ja tahvelarvutid.
Elioni jaekaubanduse ärijuhi Aivar Otsa sõnul on e-poes sarnaselt eelmistele jõuludele müüdud ka selle aasta pühade-eelsel ajal kõige enam nutitelefone ja tahvelarvuteid. „
Elioni e-poes tehtud sisseostude osakaal on kasvanud ligikaudu 50 protsendini kogu kaubamüügist ja näiteks telereid eelistab e-poe vahendusel tellida koguni 70 protsenti klientidest. „Iga teine teler, mis erinevatest e-poodidest ostetakse, on soetatud Elioni e-poest,“ ütles Ots.
Otsa hinnangul on e-ostlemise populaarsuse taganud lihtsus ja turvalisus kliendile. „Puuduvad järjekorrad ja vajadus otsida parkimiskohta, kuid samas on ka e-poes tagatud personaalne klienditeenindus,” selgitas ta. „Küsimuste tekkides on võimalik chati´i kaudu reaalajas klienditeenindajaga nõu pidada.”

Seotud lood

Uudised
  • 17.12.13, 10:35
EMT ja Elion ühendatakse esimesest aprillist üheks ettevõtteks
Seoses TeliaSonera kontsernis toimuvate struktuurimuudatustega ühendatakse Eestis tegutsevad EMT ja Elion järgmise aasta esimesest aprillist üheks ettevõtteks.
Uudised
  • 20.06.13, 18:14
E-pood aitab müügitöötajal teha head tööd
Elioni e-kaubanduse ärijuht Jaanus Reinsalu rääkis, et e-pood aitab tavakauplusel müüki suurendada, sest e-poes on võimalik pakkuda laiemat kaubavalikut ning toetada müüjat.
Uudised
  • 18.06.13, 12:33
Lähiaastate e-kaubandus on innovaatilisem
Elioni E-kaubanduse ärijuht Jaanus Reinsalu rääkis, et lähitulevikus hakkab e-kaubandus muutuma innovaatilisemaks ja klientide ostusooritus mugavamaks.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele