Elioni e-kaubanduse ärijuht Jaanus Reinsalu rääkis, et e-pood aitab tavakauplusel müüki suurendada, sest e-poes on võimalik pakkuda laiemat kaubavalikut ning toetada müüjat.
Reinsalu rääkis, et elektroonikakaupade valik on väga lai ja väikese poe pinnale mahub piiratud hulk pigem populaarsemaid tooteid. Kuid e-pood võimaldab pakkuda hulga suuremat valikut ja seeläbi tutvustada head kaubavalikut rohkematele klientidele.
"Elioni poodides on saanud tavaliseks, et müüja pakub kliendile mõnda kaupa hoopis e-poest, et klient ei peaks piirduma ainult põhivalikus oleva 600 tootega, vaid saab koos teenindajaga leida sobiva toote e-poe rohkem kui 3000 toote hulgast," ütles Reinsalu
"Poes töötava klienditeenindaja jaoks peab aga e-poe kaudu tehtud müük kindlasti kajastuma müügitulemustes samamoodi nagu poe kassaprogrammis vormistatud müük," kinnitas Reinsalu. Lisades, et vastasel juhul tekib sisemine konkurents tavapoodide töötajate ja e-poe konsultantide vahel ning poe töötaja võib tunda, et uus kanal võtab tema töö ära. "Elioni e-pood ja tavakauplus on tänaseks jõudnud ühiste eesmärkide abil mõnusa ja tulemusliku koostööni."
Tänu e-poele on Elion suutnud suurendada ka tavakaupluste toodete müüginumbrit ühe ostu kohta. Reinsalu sõnul oli klientidel algselt ostukorvis keskmiselt üks toode, nüüd on see tõusnud kuni 1,7-ni, sest teenindajal on e-poe abil olemas info, millist toodet juurde soovitada. Näiteks, milline kott sobib arvutile ja missugune on sobivaim seinakinnitus telerile.
Elioni e-poe käive on täna 40% kogu jaemüügikäibest. Ka kliendid on rahul, sest e-poest ostu sooritanud klientide soovitusindeks on 70%, mis on ettevõtte hinnangul ülihea tulemus.
Seotud lood
Detsembris kasvas kaubamüük Elioni e-poes võrreldes mullusega 20 protsenti, populaarsemad pühadeostud on nutitelefonid ja tahvelarvutid.
Elioni e-kaubanduse ärijuht Jaanus Reinsalu tutvustas, Elion e-kaupluse ja tavakaupluse sünergiat ja tulemusi ning tutvustas tuleviku uuendusi e-kaubanduse valdkonnas.
Hiljuti sain hea kogemuse osaliseks ühes teenindus-ettevõttes. Sisenesin, mind tervitati ja paluti istet võtta. Küsiti mu nime ja öeldi, et kui järg minuni jõuab, siis tullakse.
Elioni e-kaubanduse ärijuht Jaanus Reinsalu ütles, et e-kanalis on lisamüügi tooteid kergem välja pakkuda kuid esinduses on nende mahamüümise tõenäosus suurem.
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.