Nike avaldas eile kvartalitulemused, mis näitasid puhaskasumi 40%st aastast kasvu, 537 miljonile dollarile.
Kasum aktsia kohta kasvas 59 sendile. Thomson Reuters I/B/E/S küsitletud analüütikud ootasid 58 senti kasumit aktsia kohta.
Ilma lõpetatud tegevusteta oleks kasumikasv olnud 3%.
Ettevõtte käive kasvas 8%, 6,43 miljardile dollarile, jäädes veidi jalgu analüütikute 6,44 miljardi dollarilisele ootusele. Lääne-Euroopas, kus kompanii madistab Saksa Adidasega, kasvas käive 12% ja tellimused 26%. Üleilmselt kasvasid kuni aprilini tellimused 13%. Hiinas oli aasta alguses Nike'l probleeme liiga suure laojäägiga ja seal oli tunda rivaalide agressiivset hinnakujundust. Hiinas kasvas käive 5%.
Euromonitori andmetel on Nike' üleilmne turuosa spordikaupade turul 14,6%, edestades Adidast (turuosa 11,4%).
Seotud lood
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.