• 03.01.14, 16:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Selveri turundusjuht: toidu müük kasvas

Selver AS avaldab täpsed numbrid börsiteates, kuid ettevõtte turundusjuhi Ruth Aarma sõnul on nende kauplustes peamiselt kasvanud just toiduainete müük.
Jaekaubandusettevõtete kaupade jaemüük suurenes eelmise aasta novembris 2012. aasta novembriga võrreldes püsivhindades 7%, teatas statistikaamet.
"Selver on börsiettevõtte Tallinna Kaubamaja tütarettevõte, mistõttu avaldame taolised hinnangud tavapäraselt oma börsiteadetes. Vabandan, kuid numbrilistest tulemustest saame rääkida alles börsiteates," märkis Aarma, kuid lisas, et november oli ka Selveri jaoks kasvukuu.
"Novembris avas Selver kolm uut kauplust pluss kaks uut 2013. aasta algupoolel - juba sellest johtuvalt oli kasv võrreldes 2012. aastaga. Eelkõige on kasvanud toiduainete müük. Kasvanud on kõik värsked tootegrupid, eelkõige piima- ja lihatoodete müük. Jäime rahule ka novembris toimunud kampaaniaga "Soovid, soovid, soovid"," kommenteeris Aarma ja lisas, et ka jõulumüügid olid Selveril head. "Ka jõulumüük oli üle ootuste hea. Jõulud oli sel aastal ju nädala keskel, mis on kaupmehe vaates positiivne, pikk püha ja inimesed teevad rohkem oste," lisas Aarma.

Seotud lood

Uudised
  • 03.01.14, 10:52
Jaemüük jätkab kasvulainel
Novembris oli jaekaubandusettevõtete kaupade jaemüük 379,6 miljonit eurot, seega jäi novembris kauplustesse 295 eurot elaniku kohta.
Uudised
  • 03.01.14, 16:47
K-Rauta juht: inimesed on asunud kodusid remontima
Kui varem inimesed hoidusid ebakindluse tõttu koduseid pisiremonte tegemast, siis nüüd on tänu palkade kasvule väiksemaid renoveerimistöid taas tegema asutud, märkis Rautakesko ASi alla kuuluva K-Rauta tegevjuht Alo Ivask.
Uudised
  • 03.01.14, 16:48
Prisma: keskmisest enam osteti rõivaid ja spordikaupu
Lisaks toidikaupadele osteti Prisma Peremarketi kommunikatsioonijuhi Silver Säga hinnangul kauplustest möödunud aasta novembris keskmisest enam ka sporditarbeid ja -rõivaid.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele