Premia Foodsi IV kvartali käive kasvas aastaga 32,5% 26 mln euroni, teatas ettevõte börsile.
„2013. aasta oli Premia jaoks märgilise tähtsusega - esmakordselt ettevõtte ajaloos suutsime saavutada aasta kokkuvõttes üle 10%-lise ja üle 10 miljoni eurose orgaanilise käibekasvu,“ ütles Premia Foodsi juhatuse esimees Katre Kõvask. „Olime 2013. aasta kokkuvõttes jätkuvalt kõigis oma ärisegmentides ning sihtturgudel turuliidrite seas ja meie rekordilise käibekasvu taga on nii pikaajaline töö oma kaubamärkide ehitamisel kui eelkõige meie suurepärase rahvusvahelise meeskonna pühendumus seatud eesmärkide täitmisele,“ sõnas ta.
Jäätise müük vähenes 9,5%, 2,7 miljonile eurole. Peamiseks mõjutajaks oli Vene rubla kursi nõrgenemine euro suhtes.
Külmutatud kaupade müük kasvas 3,9%, 6,1 miljonile eurole.
Kala ja kalatoodete müük kasvas 10,1 mln eurolt 16,2 mln eurole. Muu käive kasvas 0,6 mln eurolt 0,9 mln eurole. Käibekasv tuli 4.kvartalis peamiselt edukatest toorkala ning –filee müügikampaaniatest ja hulgimüügi sektorist.
Riigiti kasvas Soome käive 8,2 mln eurolt 13,2 miljonile eurole. Eestis kasvas käive 5,8 mln eurolt 6,7 mln eurole. Lätis kasvas käive 2,8 mln eurolt 3,4 mln eurole. Leedus kasvas käive 0,1 mln euro võrra 1,8 mln eurole. Venemaal vähenes käive 1,1 mln eurolt 0,8 mln eurole.
Seotud lood
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.