• 07.02.14, 16:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Statoil: tõstame tulemustasuga klienditeenindajate palka

Veebruarist kehtiva uue boonussüsteemi tulemusena on Statoili klienditeenindaja palk vähemalt 600 eurot ning parimatel ulatub kuni 800 euroni, ütles Statoil Fuel & Retail Eesti AS personalidirektor Hedi Nurme-Mc Donald.
 „Eelmisel aastal testisime tulemustasusüsteemi erinevate kampaaniate raames. Kuna see sai töötajate käest positiivse tagasiside ning avaldus positiivselt ka müüginumbrites, siis sel aastal otsustasime tulemustasu kahekordistada, kuivõrd see on kahepoolselt kasulik — mõjutab nii iga töötaja individuaalset sissetulekut kui ka ettevõtte müügitulemust,“ rääkis Nurme-Mc Donald, kelle sõnul moodustab tulemustasu Statoili müüjate kuu põhipalgast keskmisel ca 10-16%. Hinnanguliselt makstakse jaemüügisektoris sarnastel ametikohtadel tulemustasuna ca 7–11% kuu põhipalgast.
Kui varasemalt oli tulemustasu seotud 6-7 nädalat kestvate kampaaniate perioodidega, siis alates veebruarist mindi Statoilis üle kuupõhisele boonustasu maksmisele. „Nii tunnetab töötaja oma häid müügitulemusi ka rahaliselt kiiremini ning vajadusel saab oma edasisi tulemusi kiiremini mõjutama hakata,“ tõi Nurme - Mc Donald välja tulemustasu eelised.
„Klienditeenindaja, kes suudab pakkuda head teenindust, teenib tänu tulemustasule hästi ja on oma tööga ka rahul, sest parim tunnustus on klientide kiitus ning seda jätkub hea klienditeenindaja puhul igapäevaselt piisavalt,“ lisas Nurme-Mc Donald.
Statoili müüja-klienditeenindaja põhipalgad algavad Tallinnas ja Harjumaal 600 eurost ja mujal Eestis 580 eurost, millele lisanduvad lisahüvitis öösel töötatud tundide eest ning isiklikust müügitulemusest sõltuv tulemustasu. Edukamatel klienditeenindajatel ulatub brutopalk kuni 800 euroni.

Seotud lood

Uudised
  • 26.03.14, 12:19
Realo: teenindaja parim motivaator on kliendi kiitus
Statoil Fuel & Retail Eesti ASi peadirektor Kai Realo rääkis tänasel Äripäeva palgafoorumil, et ei ole midagi paremat kui kliendi kiitus.
Uudised
  • 19.05.15, 12:06
Statoil tõstab teenindajate palku
Statoil Fuel & Retail Eesti AS tõstab alates käesolevast kuust müüja-klienditeenindajate põhipalku olenevalt tööstaažist ja töökoha asukohast kuni kaheksa protsenti.
Blogid
  • 01.09.14, 10:10
Palgaralli pole võluvits
Palk ei ole pühendumise ostmise valuuta, kirjutab Selveri juht Kristi Lomp.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:32
Jaekaubanduse järgmine arenguhüpe ‒ tulevik on kassavabade poodide päralt
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele