Statoil Fuel & Retail Eesti AS tõstab alates käesolevast kuust müüja-klienditeenindajate põhipalku olenevalt tööstaažist ja töökoha asukohast kuni kaheksa protsenti.
“Põhjus on lihtne – soovime oma klientidele pakkuda parimat teenindust ja töötajatele konkurentsivõimelist töötasu,” märkis Statoil Fuel & Retail personalidirektor Hedi Nurme-Mc Donald.
“Tunnustamaks pikaajalise staažiga töötajaid alustame esmakordselt staažist sõltuva põhipalga maksmist, sest lisaks igapäevasele tööpanusele õpetavad ja juhendavad just nemad väiksema kogemusega töötajaid,” ütles Nurme-Mc Donald.
“Jätkame ka jaekaubanduses ainulaadse kuupõhise boonuse maksmist nii müüja-klienditeenindaja, vanemmüüja kui teenindusjaama juhataja asetäitjatele – müügiboonused moodustavad arvestatava osa töötasust ja võivad ulatuda 40 protsendini põhipalgast,” lausus Nurme-McDonald.
"Juhul kui osaajaga töötajate kaasamine muutuks senisest paindlikumaks, saaksime tööle võtta ja koolitada ka inimesi, kes soovivad aktiivsest tööelust osa võtta, kuid täistööpäeva asemel teeksid tööd pool päeva või mõned tunnid, olgu nendeks siis tudengid, väikeste lastega emad või pensionärid,” tähendas Nurme-McDonald.
Statoil Fuel & Retail Eesti AS on juhtiv mootorikütuste ja esmatarbekaupade jaemüüja kokku 46 teenindusjaama ja seitsme Statoil 1-2-3 automaatjaamaga. Ettevõttes töötab ligi 600 inimest, neist 540 teenindusjaamades.
Seotud lood
Statoil Fuel & Retail Eesti AS-i 30. aprillil 2015 lõppenud majandusaasta müügitulu ulatus 277,6 miljoni ning puhaskasum 60,3 miljoni euroni. Ettevõte investeeris teenindusjaamadesse kokku 4,3 miljonit eurot, mis on ühe miljoni euro võrra rohkem kui eelmisel aastal.
Veebruarist kehtiva uue boonussüsteemi tulemusena on Statoili klienditeenindaja palk vähemalt 600 eurot ning parimatel ulatub kuni 800 euroni, ütles Statoil Fuel & Retail Eesti AS personalidirektor Hedi Nurme-Mc Donald.
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.