• 11.03.14, 10:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Noor Meister müüja konkursi võitis teist aasta järjest Statoili töötaja

Nädalavahetusel Tallinnas kutseharidusmessi Noor Meister 2014 raames toimunud müüja kutsemeistrivõistlused võitis Tallinna Teeninduskoolis õppiv Statoili töötaja Annely Kägu.
Ka aasta varem tuli müüjate töökohapõhises arvestuses võitjaks Statoili töötaja Inga Paat.
„Mul on siiralt heameel, et lisaks klientidele hindavad meie klienditeeninduse taset kõrgelt ka selle ala profid. See konkurss andis taas kinnitust, et klienditeeninduse taset tõstab vaid regulaarne koolitus – tehakse seda siis töö kõrvalt koolis käies või tööandja poolse täiendkoolitusena,“ rääkis Statoil Fuel & Retail Eesti AS personalidirektor Hedi Nurme-Mc Donald.
Tema sõnul ei taga koolis käimine automaatselt kõrgemat palka, kuid seal omandatud teadmised/oskused võimaldavad oma tööd paremini teha ja ka rohkem raha teenida. „2012. aasta Tallinna Teeninduskooli müügiprofi võitja ja Noor Meister 2013 võitja Inga Paat alustas teenindajast, oli edukas müüja ja teenis seetõttu ka suuremat lisatasu. Tänasel päeval töötab ta juba teenindusjaama juhataja asetäitja kohal,“ lisas Nurme-Mc Donald.
Statoili oma koolitussüsteem annab ka uuele töötajale selge ülevaate erinevatest koollitustest, mida erinevatel tasanditel pakutakse. "Esmatasandi töötajate koolitamisel on lisaks sissejuhatavatele koolitustele põhirõhk just toiduhügieeni, toote-, müügi- ja klienditeeninduse koolitustel,“ rääkis Nurme-Mc Donald.
Tallinna Teeninduskooli kaubanduse erialade juhtivõpetaja Aive Antson on oma õpilaste esinemisega noore meistri võistlustel rahul ja kiidab neid kui aktiivseid ja teadmistehimulisi noori. „Võistluse harjutamise ajaks varusid tüdrukud aega ning tegid ka palju iseseisvat tööd. Võidule aitasid kindlasti kaasa oma eriala ja õppetööd väärtustavad hoiakud,“ lisas õpetaja Antson
Võistlus koosnes kolmest osast:
1. Ostu-müügisituatsioon, mis lõppeb käsitsi sularahaarve kirjutamisega - viisteist minutit.
2. Kinkepaki valmistamine – kolmkümmend minutit.
3. Praktiline ülesanne „Vahetusraha lugemine ja rahaloendi koostamine“ – viis minutit.
24 eriala koondav kutsemeistrivõistlus Noor Meister 2014 toimus 7.-8. märtsil 2014 Tallinnas Eesti Näituste Messikeskuses. Müüjate kutsemeistrivõistlusele olid oodatud osalema kutseõppeasutuste õpilased ja võistlus toimus kolmes vanusegrupis: põhikooli baasil õppijad, gümnaasiumi baasil õppijad, töökohapõhine õpe (gümnaasiumi baasil).
Müüja kutsemeistrivõistluste võitjad vanusegruppide kaupa:
Töökohapõhised õpilased:
1. KOHT: Annely Kägu (Tallinna Teeninduskool)
2. KOHT: Signe Koossalu (Lääne-Viru rakenduskõrgkool)
3. KOHT: Jaanika Paavel (Lääne-Viru Rakenduskõrgkool)
Gümnaasiumi baasil õppijad:
1. KOHT: Alisa Aalbok (Tallinna Teeninduskool)
2. KOHT: Jane Voll (Pärnumaa Kutsehariduskeskus)
3. KOHT: Sillen Klasman (Tartu Kutsehariduskeskus)
Põhikooli baasil õppijad:
1. KOHT: Ave Pärnaste (Pärnumaa Kutsehariduskeskus)
2. KOHT: Kelly Rehkalt (Väike-Maarja Õppekeskus)
3. KOHT: Evelin Pärtna (Tallinna Tööstushariduskeskus)
 

Seotud lood

Uudised
  • 26.03.14, 12:19
Realo: teenindaja parim motivaator on kliendi kiitus
Statoil Fuel & Retail Eesti ASi peadirektor Kai Realo rääkis tänasel Äripäeva palgafoorumil, et ei ole midagi paremat kui kliendi kiitus.
Uudised
  • 15.01.14, 11:09
Hea teenindaja kuulab, naeratab ja teab kliendi soove
Tallinna Teeninduskooli kaubandusvaldkonna võistuse žürii ütles võistluse lõppedes, et hea teenindaja kuulab klienti, neratus suul, ja teab, mida talle pakub.
Uudised
  • 16.01.14, 10:58
Kliendid peavad teenindajaid rohkem hindama
Tallinna Teeninduskooli kaubanduse õpetaja Külliki Türi sõnul on klienditeeninduse tase hetkel kauplustes nõrk ja ühiskond ei hinda teenindaja ametikohta.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele