Homme, 21. mail kell 13 avatakse Lasnamäe turul pidulikult Tallinna Linnapood (Punane 48a), kust ostja saab linna kõige odavamate hindadega peamisi toidukaupu osta.
Pidulikul avamisel osalevad linnapea Edgar Savisaar, abilinnapead Eha Võrk ja Arvo Sarapuu, Lasnamäe linnaosa vanem Olga Ivanova ja Lasnamäe linnaosa vanema asetäitja Jaanus Riibe.
Tallinna abilinnapea Arvo Sarapuu sõnul on linnapoe eesmärgiks parandada eeskätt madalama sissetulekuga inimeste toimetulekut igapäevaeluga. „Linnapood ei tööta kasumi teenimise nimel ega hakka kindlasti ka konkureerima suurte kaubanduskettidega,“ rõhutas Sarapuu. „Kindlasti hakkab linnapoes olema linna kõige odavam ostukorv ehk toidukorvi maksumus võrreldes teiste poodidega on 10-15% väiksem. Seega hakkame kindlasti silma peal hoidma teistel suurtel toidukaupluste hindadel, et saaksime tagada linnapoes teatud toodetel odavad hinnad.“
Linnapoes on pidevalt müügil 34 toodet turu kõige madalamate hindadega ja veel ligemale 600 eri toodet, mida müüakse turuhinnaga. Kaupluses on letisüsteem ehk kaupa tuleb küsida müüjalt.
Ühtlasi laiendatakse linnapoes ka linna ühiskaardi ehk rohelise kaardi kasutusvõimalusi, kasutades seda kampaania- ehk soodushinnaga kaupade ostmiseks. Rohelise kaardi süsteem hakkab toimima aga paari nädala jooksul.
Seotud lood
Tallinna munitsipaalkauplus ehk lipo kolitakse Lasnamäe turu A-osast üle väiksemasse C-osasse, et vähendada poe ülalpidamiskulusid, ütles pealinna hallatava asutuse Tallinna Turud direktor Kersti Otteson Õhtulehele.
Tallinna linn korraldab avatud riigihanke, et käivitada Lasnamäel munitsipaalkauplus, teatas Raepress.
Eile kell 13 oli pakkumiste esitamise tähtaeg Tallinna munitsipaalpoe pidamiseks, kuid ühtegi pakkumist tähtajaks ei laekunud.
Mai lõpus Lasnamäe turul avatav Tallinna munitsipaalpood pakub linna teatel toitu ja esmatarbekaupu 10-15 protsenti tavakauplustest soodsamalt.
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.