• 18.06.14, 13:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

H&Mil nelja aasta suurim kasumikasv

Euroopa suuruselt teine rõivaste jaekaupmees Hennes & Mauritz teatas täna enam kui nelja aasta suurimast kasumikasvust, kuna uus poodide formaat ja müügi kasv internetis suurendasid käivet.
Ettevõtte puhaskasum kasvas aastaga 25%, 5,81 miljardile Rootsi kroonile.  Uudisteagentuuri Bloomberg küsitletud analüütikud ootasid 5,63 miljardi Rootsi kroonist puhaskasumit.
Tuleval aastal plaanib H&M avada kümne turu jaoks internetipoed. Taas kinnitati kavast avada tänavu 375 uut poodi.
Maikuus läbi saanud kvartali järel (ettevõtte majandusaasta ei lange kokku kalendriaastaga) on ka juunikuus alanud müük hästi.
Täna teatas jaekaupmees suuremast jalatsite valikust valitud poodides. Aasta teisel poolel ilmub laiem valik üheksa maa poodidesse ja ka internetipoodidesse.
Ilma käibemaksuta käive kasvas 20%, 37,8 miljardile Rootsi kroonile.
Kompanii suurim konkurent Hispaania Inditex teatas juunis analüütikute ootuseid ületanud esimese kvartali puhaskasumist.
Täna on H&M aktsia hind tõusnud Stockholmi börsil 0,6%, 293,50 Rootsi kroonile. Aastaga on aktsia kerkinud 35,3%.

Seotud lood

Uudised
  • 14.01.16, 10:10
H&M’il on Eestis suured plaanid
H&M’i pressiesindaja Tiina Miettinen tunnistas, et eestlased on nende kauplused väga hästi vastu võtnud ning neil on plaan siinsel turul veelgi laieneda.
Uudised
  • 18.06.14, 13:21
H&M müük Eestis 5,55 miljonit eurot
Rootsi rõivaste jaemüüja Hennes & Mauritz tõi arundes välja, et Eestis oli esimese kvartali käive 50 miljonit Rootsi krooni ehk 5,55 miljonit eurot.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele