• 07.08.14, 10:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Monton avas shop-in-shop poelahenduse Tallinna Kaubamajas

1. augustil avanes Tallinna Kaubamaja klientidele Eestis esmakordne Montoni „pood poes“ lahendus, mis toob brändipoe ostukeskkonna suurde kaubamajja.
Kaubamaja kaubandusdirektor Heli Viirandi sõnul on väga hea meel tervitada Montoni kui tuntud ja armastatud Eesti moebrändi jõudmist Kaubamajja: "Oleme kindlad, et oma uue kontseptsiooniga pakub Monton hea täienduse Kaubamaja Naistemaailma senisele brändivalikule," sõnas Viirand.
„Ostukeskkond on oluline osa kliendikogemusest,“ sõnas Baltika Turundus- ja Müügidivisjoni direktor Kati Kusmin. „Meil on hea meel, et leidsime koos Tallinna Kaubamajaga ühiselt võimaluse Montoni kaubamärgi „pood poes“ lahenduse esmakordseks rakendamiseks just siin. Tegemist on alati olnud meie jaoks olulise keskusega linna südames ning on rõõm olla klientide jaoks olemas,“ lisas Kusmin.
112-l ruutmeetril paiknev ostukeskkond toob kodumaise Montoni moemärgi rõivavaliku ostjateni Tallinna Kaubamaja II korruse Naistemaailmas. „Hetkel oleme teinud kokkuleppe Montoni naistekollektsiooni osas. Juba aastaid pakume Kaubamaja klientidele Mosaic rõivakollektsioone ning Meestemaailmas ka Baltmani tootevalikut,“ sõnas Kusmin. „Loodame, et see Montoni uus kodu Kaubamajas saab meie Viru Keskuse Montoni seniste klientide poolt sooja vastuvõtu ja samas pakub mugavat võimalust brändiga tuttavaks saada kõikidele Kaubamaja ammustele klientidele.“
Monton „pood poes“ lahenduse näol on tegemist spetsiaalselt kaubamajadele kohandatud Montoni uue kontseptsiooni alusel loodud ostukeskkonna mudeliga, mida rahvusvahelise haardega kaubamärk rakendab esimest korda just Eestis ja Tallinna Kaubamajas. „Arendame jätkuvalt edasi oma hulgimüügi ja frantsiisivõrgustikku ning „pood poes“ keskkonna välja töötamine lubab meil pakkuda oma koostööpartneritele kõikidel turgudel paindlikke müügivõimalusi. Loomulikult on meil suur heameel uut lahendust esimesena just koduturul esitleda,“ sõnas Kusmin.
Montoni kaubamärgi poed leiab Kristiine Keskusest, Rocca Al Mare Keskusest ja Ülemiste Keskusest ning bränd on esindatud ka Tallinnas Baltika Moetänaval. Montoni kauplused asuvad Eestis, Lätis, Leedus, Venemaal, Ukrainas ja Valgevenes, lisaks sellele avanevad augustis ja septembris uued Montoni frantsiisipoed ka Tenerifel, Hispaanias ning Moskvas, Venemaal. Montoni kaubamärk lansseeriti rahvusvaheliselt 2002. aastal ning on tänaseks Baltika Grupi suurima käibega bränd.

Seotud lood

Uudised
  • 02.04.14, 10:54
Eesti kaubamärk Monton läheb Hispaaniasse
Baltika sõlmis 13. märtsil frantsiisilepingu Hispaania ettevõttega Mirworld Organization, kes avab juba augustis esimese Montoni kaubamärgi poe Hispaania territooriumil.
Uudised
  • 02.06.14, 14:48
Baltika võrreldav müük aastaga 5% suurem
Kui jätta ära lõpetatud tegevusvaldkond Ukraina, siis kasvas Baltika maimüük aastaga 5%, 4,57 miljonile eurole.
Uudised
  • 13.02.14, 09:07
Baltika: Viru keskuse otsus on arusaamatu
Baltika Eesti jaemüügiettevõtte Baltman OÜ juhi Pille Põldsami sõnul on nende jaoks Viru keskuse otsus Montoni poest loobuda kergelt öeldes arusaamatu.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:32
Jaekaubanduse järgmine arenguhüpe ‒ tulevik on kassavabade poodide päralt
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele