Kuigi Leedu Maximates on Vene turule mõeldud tooted müügil kuni neljandiku võrra soodsama hinnaga, pole idaturule mõeldud tooteid meie poodidesse esialgu oodata.
Maxima turundusdirektori Ty Lehtmäe sõnul Vene turule mõeldud tooteid Eesti Maximatesse oodata ei ole. "Esmalt kommenteerin mõne sõnaga olukorda Eesti piimatoodete turul seoses praegu käimasoleva diskussiooniga, mis puudutab võimalikku toodete ülejääki. Oleme ise suhelnud Eesti piimatootjatega ning saanud vastuseks, et ei ole selliseid idaturu tarbeks mõeldud jääke, mida oleks vaja kiiresti realiseerida. Seega hetkel ei näe me, et taoline vajadus eksisteeriks," rääkis Lehtmäe.
Kui rääkida Läti ja Leedu tootjatest, siis ka nendelt ei ole Lehtmäe sõnul Eesti kauplustesse planeeritud tarnida tavapärasest erinevas mahus ja idaturul realiseerimata tooteid. "Selline on olukord tänasel päeval – meie jaekett ei ole kokku puutunud Eesti ega ka Läti ja Leedu tootjate poolse suure müügisurvega," lausus Lehtmäe. "See ei tähenda, et olukord tulevikus ei võiks erineda. Kuid sellele saame reageerida alles siis, kui taoline vajadus tekib," võttis ta kokku.
Seotud lood
Leedu päritolu Maxima võib algatada hinnasõja, pelgab Läti endine peaminister Aigars Kalvitis. Leedus on poeketi riiulitele juba jõudnud Venemaale mõeldud piimatooted, mis on tavatoodetest kuni neljandiku võrra odavamad.
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.