• 24.11.14, 15:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vaata nutiostlemise kõrgemat taset

Rebecca Minkoff (käekotid, riided, jalanõud, aksessuaarid) avas New Yorgis kaupluse, kus traditsiooniline high-end butiik on ühendatud kaubandustehnoloogia viimase sõnaga. Projekt on tehtud koostöös eBay'ga.
Kauplusesse sisenenud klient saab ennast sisse logida touch-screen seina "Connected Glass" abil. Kliendi poolt online-kauplusest valitud tooted saadetakse proovikabiini ning teda teavitatakse sellest sõnumi teel. Proovikabiinis saab klient jätkata toodete valimist läbi touch-screen seina. Samuti on kliendil võimalus muuta seina abil proovikabiini valgust, paluda teenindajal tuua teisi suurusi või tellida klaas šhampust.
Kõik omad valikud ja ostud saab klient siduda enda kontoga, nii et kliendi ostude ajalugu on teada. Kaupmehe jaoks on see hindamatu andmebaas, et kuidas saada klient tagasi kauplusesse, pakkudes tema ostude põhjal talle sobivaid tooteid.
Vaata, kuidas lahendus töötab: (video inglise keeles)

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele