• 29.04.15, 18:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

E-tegu 2014 võitis...

E-kaubanduse aastakonverentsil kuulutati välja E-tegu 2014 võitja, kes sai 41% konverentsil osalejate häältest.
E-tegu 2014 võitis Baltika e-kanal Andmorefashion.com.
Baltika e-kaubanduse arendusjuht Rasmus Kütt ütles auhinda vastuvõttes, et tunne on hea, sest kui midagi hingega teha, siis tuleb ka tulemus. "Kui teised ütlevad, et hästi tehtud, siis on tunne tõesti hea."
Teised finalistid olid: Erikorgu.ee - tervislikum eluviis, Itella SmartPOST OÜ 2014 sügisel esimesena turule toodud ja e-kaupmeestele mõeldud samapäeva tarne teenus SmartEXPRESS; Kaubamaja kampaania e-pood Osturalli.ee; Omniva pakiautomaatide võrgu jõuline laienemine Eestis ja Lätis.
 

Seotud lood

Uudised
  • 05.04.17, 12:30
Aita valida “E-tegu 2016”!
Eesti E-kaubanduse Liit otsib kolmandat aastat järjest kõige vingemat tegu Eesti e-kaubanduses! Konkursile nomineeris 15 võrdselt tugevat kandidaati ning valikul saab sõna sekka öelda ka publik.
Uudised
  • 28.04.17, 10:37
E-tegu 2016 võitis….
E-kaubanduse aastakonverentsi Gala õhtusöögil kuulutati välja E-tegu 2016 võitja, kes sai 40,9% osalejate häältest.
Uudised
  • 28.04.16, 10:29
E-tegu 2015 võitis..
E-kaubanduse Aastakonverentsi Gala õhtusöögil kuulutati välja E-tegu 2015 võitja, kes sai 36% osalejate häältest.
Uudised
  • 23.04.15, 17:30
Selgusid E-tegu 2014 finalistid
E-tegu 2014 žürii ja rahvahääletuse tulemuste kokkuliitmisel selgus täna Äripäevas toimunud koosolekul konkursi viis finalistid.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele